تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت مردم برایم دنیایی ارزش دارد/ شبکه من‌وتو هر غلطی می‌خواهد بکند

رئیس شورای شهر حامی کالای داخلی جوابیه صادر کرد+ تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس صبوری رئیس شورای شهر اهرم واقع در تنگستان استان بوشهر است. او به تازگی با انتشار فیلم‌هایی در صفحه‌های مجازی خبرساز شده است. در یکی از فیلم‌های منتشر شده او در جهت حمایت از تولید ملی و استفاده از کالای ایرانی با در دست داشتن شیء سنگین و با ضربات پی در پی در تلاش است تا این تلفن خارجی را از بین ببرد. این تلفن هدیه‌ ای بود که در مراسم روز دهیار  به او اهدا شده بود.

بیشتر بخوانید: واکنش جالب عضو شورای شهر پس از دریافت هدیه خارجی +فیلم

در فیلمی دیگر  او را در حالی که در میان کانال آب نشسته بود،  از مسئولانی که تلاش کرده بودند تا مشکل آب در این شهر حل شود  به شیوه‌ای متفاوت تشکر کرد. پس از انتشار این فیلم‌ها کاربران واکنش‌های مختلفی داشتند. 

بیشتر بخوانید: تشکر عجیب رئیس شورای شهر اهرم بابت حل مشکل آب! +فیلم

امروز صبوری با انتشار  پستی تحت عنوان جوابیه در صفحه شخصی خود ابراز خشنودی کرد که این دو فیلم آن قدر پربازدید بوده که به دست مقام معظم رهبری و وزیر نیرو هم رسیده است. او در ادامه به شیطنت رسانه‌های معاند نیز اشاره و بیان می کند برای او فقط رضایت مردم شهر اهرم مهم است نه چیز دیگری. عباس صبوری در پست منتشر شده در صفحه شخصی خود با عنوان جوابیه نوشت:

جوابیه پيرامون بحث هایی که در فضای مجازی مطرح شده بابت کلیپ های ارسالی*

مدعیان گر زنند دعوی بالاتری ....پرچم ارباب ما از همه بالاتر است.
با سلام خدمت مردم عزیز شهرم اهرم
پشتیبانی همه حرکات حقیر عنایات خاصه حضرت زهرا(س) است و بس.
اتفاقات خوب اینقدر می افتد که از زبان و شمارش بیرون است.
در بدترین شرایط شهر اهرم در حال جهش چهارشنبه سوری ست.
کلیپ حمایت از کالای ایرانی به دید رهبرم رسیده و کلیپ مشکل آب کشاورزان بدست وزیر نیرو.
روابط عمومی وزارت نیرو زنگ زدند و گفتند سد خائیز و باهوش بشدت در دستور کار است.
زبان سکوت مرگبار اهرم شکسته.
حقیر با پشتیبانی خدا واهل بیت و مردم شهرم قسم خوردم مثل عقاب سر خرابیها فرود بیایم و میایم.
به سوگندی که خوردم وفاداریم.
شبکه من‌وتو هر غلطی میکند بکند چون حرف همجنس بازها برای صبوری ملاک نیست و هدف شادی دل مردم شهرم می باشد و رضایت انها برایم دنیایی ارزش دارد.

درود بر ملت ایران،استان بوشهر،شهر زیبایم اهرم

رئیس شورای شهر حامی کالای داخلی جوابیه صادر کرد+ تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت مردم برایم دنیایی ارزش دارد/ شبکه من‌وتو هر غلطی می‌خواهد بکند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..