تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست توئیتری سپنتا نیکنام پس از تأیید عضویتش در شورای شهر +عکس

پست توئیتری سپنتا نیکنام پس از تأیید عضویتش در شورای شهر +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سپنتا نیکنام از اعضای زرتشتی شورای اسلامی شهر یزد است.  وی برای اولین بار در سال ۱۳۹۲ برای عضویت در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد. پس از انتخابات  سال ۱۳۹۶، نیکنام با ۲۲ هزار رأی به عنوان نفر هفتم انتخاب شد، او با این رأی توانست بار دیگر به عضویت در این شورا انتخاب شود.

پس از انتخاب او به عنوان نماینده شورای شهر، حکم نیکنام به دلیل زرتشتی بودن با شکایت یکی از نمایندگان شکست خورده، تعلیق شد. امروز اعضای مجمع تشخیص مصلحت در رابطه با حضور سپنتا نیکنام به عنوان عضو زرتشتی در شورای شهر یزد موافقت اولیه کردند.

سپنتا نیکنام با انتشار  مطلبی در حساب کاربری خود از بازگشت به شورای شهر خبر داد و از مردم و رسانه ها و فعالان مجازی و غیر مجازی تشکر کرد.

نیکنام در توییتر نوشت:

"از همه مردم،رسانه ها،نمايندگان و دولتيهاي پيگير و فعالان مجازي و حقيقي تشكر مي كنم.

اگر بخواهم در يك جمله بگويم در اين ماجرا مفهوم « #با_هم_بودنمان_پيروزيست» را به خوبي درك كردم.

امروز بعدازظهر بعد از ٩ ماه مجددا به عنوان عضو دوره پنجم شوراي شهر در صحن #شوراى_شهر_يزد حاضر مى شوم."

با هم بودنمان پیروزی است

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست توئیتری سپنتا نیکنام پس از تأیید عضویتش در شورای شهر +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..