تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! +فیلم

گیر کردن مار پیتون 10 متری زیر چرخ های خودرو ! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نجات یک مار پیتون غول پیکر را توسط عده‌ای از روستائیان اندونزیایی به تصویر می‌کشد. این مار 10 متری که توسط یک خودرو زیر گرفته شده بود توسط روستائیان از زیر چرخ‌های جلوی خودرو بیرون کشیده شد و نجات یافت. در ویدئویی که منتشر شده، روستائیان را در حال تلاش برای بیرون کشیدن مار از زیر خودرو نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید : لحظه گیر کردن مسافر بین درب قطار! +فیلم 

بنا بر گفته شاهدان عینی راننده خودرو به دلیل سرعت زیاد نتوانست خودرو را کنترل کند و مار پیتون را زیر گرفت. این حادثه موجب ترافیک شدید در این جاده شد.

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ 14 جولای و در یکی از جاده های جنگلی نزدیک روستای "باسوکان" در جنوب منطقه سولاوسی اندونزی رخ داد.

انتهای پیام/

نجات مار پیوتن 10 متری از زیر چرخ های خودرو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گیر کردن مار پیتون ۱۰ متری زیر چرخ‌های خودرو! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..