تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تایید عضویت سپنتا نیکنام

رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از برطرف شدن ابهام حضور اقلیت‌ها در انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت:

"امروز در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام باوجود غیبت آقای رئیس جمهور و وزیرکشور، مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیش از دو سوم آرا ابهامی را که درباره حقوق اقلیت‌ها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به وجود آمده بود، برطرف کرد.

پیام جلسه امروز این است که در جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود ندارد. برخورد منطقی شورای نگهبان و قاطبه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان داد که اقلیت های دینی ومذهبی از احترام و جایگاهی بالا در ایران برخوردارند. اقلیت زرتشتیان ایران همیشه ازایران و نظام اسلامی دفاع کرده‌اند."

توئیت رضایی درباره سپنتا نیکنام

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تایید عضویت سپنتا نیکنام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..