تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستآورد های پنهان حضور در جام جهانی شناسایی شد

از سوی دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد؛ویژگی های تیم ملی ایران در جام جهانیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در 8 سال گذشته تغییرات محسوسی در عملکرد فنی تیم ملی به وجود آمده که در جام جهانی 2018 روسیه به اوج خود رسید.
دفتر نظارت و برنامه ریزی ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برخی از این تغییرات را به شرح ذیل اعلام کرد:
الف – افزایش متوسط دوندگی بازیکنان تا سطح بازیکنان خوب دنیا.
ب- پیداکردن هویت و شناسنامه تیمی ، اکنون سبک بازی ایرانی شناخته شده و میزان نوسانات در این سبک بسیار اندک است. حتی با تغییر مکرر ارنج تیم باز هم شاهد ارائه سبک بازی تیم ملی هستیم.
ج- اعتماد بنفس بالا در تیم محسوس است ، در مقابله با بازیکنان صاحب نام دنیا کمترین حد احتمال بروز ترس و اضطراب در بین ملی پوشان ایرانی را شاهد هستیم.
د – اتحاد و یکپارچگی بازیکنان در داخل زمین و خارج از آن و حمایت های هوشمندانه از یکدیگر (حمایت بازیکنان از سردار آزمون ، مهدی طارمی و... ) و تشویق یکدیگر و رقابت فشرده و سالم بین آنها از دگرگونیهای بی سابقه در تیم ملی است.
هـ- جنگندگی تا آخرین لحظه و از دست ندادن امید.
و – شکستن تابوی « بازیکن سالاری » و غلبه فرهنگ « سرباز بودن » به جای « فرماندهی کردن ! » .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستآورد های پنهان حضور در جام جهانی شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..