تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظر قلعه نویی در مورد کاپیتان سپاهان

ورزش سه: فصل گذشته حسین پاپی کاپیتان اول سپاهانی ها بود ولی در اکثر دیدارها به دلیل اینکه در ترکیب اصلی تیم قرار نمی گرفت رسول نویدکیا کاپیتان طلایی پوشان بود و در برخی دیدارها نیز فرصت به جلال علی محمدی و حسین جعفری رسید تا بازوند طلایی سپاهان را بر بازو داشته باشند، اما در فصل پیش رو تغییراتی از این حیث در سپاهان ایجاد شده است.

مهدی کیانی کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی در پنجره تابستانی به تیم فوتبال سپاهان پیوست و با توجه به تجربه ای که دارد، در بازی های دوستانه پیشاپیش سایر نفرات بازوبند را به بازو داشت.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که کاپیتان این فصل سپاهان کیست می گوید: « این مسائل در فوتبال امروز اهمیت ندارد. شما برزیل را دیدید که در هر بازی کاپیتانش تغییر می‌کرد و این نظر سرمربی است. اینجا کاپیتانی بر اساس سابقه است. جلال علی‌محمدی یک حرکت پهلوانی انجام داد. با توجه به شرایط، کاپیتان اول ما حسین پاپی است و بعد از او علی‌محمدی. اما در یکی از بازی‌های تدارکاتی ما خود علی‌محمدی بازوبند را به مهدی کیانی داد. این یک حرکت پهلوانی است که کمتر در فوتبال ما دیده می‌شود. از سرلک هم تشکر می‌کنم که پیراهن شماره ۶ را به کیانی داد. ما یک کاپیتان داریم و آن هم سپاهان و طرفدارانش هستند. کاپیتانی به نظر من یک تکه پارچه است و در ایران است که خیلی‌ها به دنبالش هستند.»

البته رسول نویدکیا هم در میانه های نیم فصل اول شرایط حضور در ترکیب سپاهان را پیدا می کند و این احتمال وجود دارد که پس از حضور او، کاپیتان دوم طلایی پوشان پس از پاپی لقب بگیرد و مهدی کیانی، جلال علی محمدی و حسن جعفری نفرات بعدی باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظر قلعه نویی در مورد کاپیتان سپاهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..