تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال تن به خواسته جپاروف نمی‌دهد

ورزش سه: باشگاه استقلال مدت ها است که با سرور جپاروف در حال مذاکره است اما درخواست عجیب این بازیکن برای افزایش دستمزد باعث شده قرارداد او تمدید نشود.

سرور جپاروف آخر فصل پیش با مدیران استقلال توافق کرد که در ازای دریافت 350 هزار دلار قررداد خود را تمدید کند و شاید اگر باشگاه می توانست قرارداد فصل گذشته او را تسویه کند، این بازیکن قبل از ترک ایران قرارداد خود را امضا می کرد.

با این حال این اتفاق نیفتاد و حالا جپاروف وقتی متوجه رقم پیشنهادی باشگاه استقلال به تیام شد، مبلغ قرارداد خود را به صورت قابل توجهی بالا برده است و البته پیشنهاد قرارداد 3 ساله به باشگاه داده است که این مساله با مخالفت مدیران این باشگاه روبرو شده است.

مدیران استقلال اعتقاد دارند هیچ باشگاهی حاضر نیست رقم پیشنهادی جپاروف را پرداخت کرد و به همین دلیل مذاکرات را با این بازیکن متوقف کرده اند تا او خودش در مورد حضو در این تیم تصمیم نهایی را بگیرد.

با این شرایط ادامه همکاری جپاروف با باشگاه استقلال ممکن نیست مگراینکه این بازیکن حاضر شود با رقم توافقی قبلی به کار خود با این تیم ادامه بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال تن به خواسته جپاروف نمی‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..