تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باکایوکو: امباپه بهترین بازیکن جهان است

خبرگزاری تسنیم: تیمو باکایوکو که سابقه بازی با کیلیان امباپه در موناکو را داشته، در تمجید از وی که در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد درخشانی داشت و کمک شایانی به تیم ملی فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها کرد، گفت: از درخشش امباپه سورپرایز نشدم. او بازیکنی جوان اما در عین حال خیلی پخته‌ است.کیلیان فوتبالیست باهوشی است و به نظر من بهترین بازیکن جهان است. فراموش نکنید که او بازیکن خیلی جوانی است و بازی مقابل بازیکنان بزرگتر و سریع بودن در زمین، آسان نیست.

مدافع فرانسوی چلسی همچنین در مورد عملکرد شاگردان دیدیه دشان در جام بیست‌ویکم که به قهرمانی خروس‌ها انجامید، اظهار داشت: به نظرم فرانسه در جریان جام جهانی خیلی عالی بود و برای اولیویه ژیرو و انگولو کانته هم خیلی خوشحالم.

باکایوکو همچنین درباره سرمربی جدید آبی‌پوشان لندنی هم یادآور شد: مائوریتزیو ساری مربی خیلی خوبی است. او به دنبال فوتبال بازی کردن است و هرگز به دنبال بازی روی توپ‌های بلند نیست. ساری به دنبال ارائه فوتبال هجومی و زدن گل‌های بیشتر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باکایوکو: امباپه بهترین بازیکن جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..