تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟

بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟به گزارشگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاشت مو برای  افرادی که دچار مشکل ریزش مو هستند بسیار مفید و با ارزش به شمار می رود.

در همین راستا نیز با توجه به شمار افزایش چنین  مواردی  مطب های متخصصین پوست ومو، زیبایی مراجعه کنندگان مختلفی را  پذیرا هستند، مو تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی ظاهری افراد دارد، بنابرین کاشت مو و شناخت "بهترین روش کاشت مو" نیز بسیار مهم و تاثیرگذار  است. با ما همراه شده و بهترین روش های کاشت مو را به خوبی بشناسید.

کاشت مو چگونه تعریف می شود؟

در دنیای امروزی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی علم پزشکی تنها یک راه ترمیم و درمان برای موهای دست رفته وجود دارد آن هم کاشت مو است. این پیوند با کمک پیوند موی  طبیعی و در بخش های مختلفی همانند  ابرو ، سر، ریش و حتی سیبیل انجام می گیرد.

هم چنین جالب است که بدانید  روش کاشت مو نخستین بار  توسط یک پزشک ژاپنی و در سال 1939 مطرح و بعد ها در 1959  توسط یک پزشک آلمانی به مرحله اجرا درآمد. در این بین آزمایش های مختلف و روش های متعددی مورد ارزیابی قرار  گرفته است. امروزه نیز با استفاده از علم روز  از دسته های کوچک تر مو به نام میکرو گرافت، پیوند مو صورت می پذیرد. این روند باعث طبیعی جلوه کردن ظاهر موی فرد می شود. لازم به ذکر است که کاشت مو جایگاه خوبی بین افراد جامعه پیدا کرده است و در حال حاضر جزو اعمال جراحی سرپایی به شمار می رود.

حتما بخوانید:راز‌هایی طلایی که متخصصان پوست هرگز به شما نمی‌گویند رایج ترین سوال بین مردم:  بهترین روش کاشت مو چیست؟

پیش از همه چیز سعی کنید در پیدا کردن جراح و متخصص این کار دقت لازم را به کار ببرید تا نتیجه باب میلتان شود.

 در زیر  به تعدادی از روش های رایج کاشت مو اشاره می کنیم.

کاشت مو با روش BHT

در این فرایند کاشت از موهای بدن فرد(موی سینه، کتف، ران و... )  برداشته و بر روی سر وی عمل کاشت انجام می دهند.  اما با توجه به متفاوت بودن موی سر با سایر موهای بدن  این روش به تنهایی انجام نمی گیرد و نام دیگرش روش مکملی است.

نکات

BHT برای همه نمی تواند بهترین روش کاشت مو باشد. بلکه این روش برای اشخاصی خوب است که در سر خود بانک موی کافی ندارند.

توجه داشته باشید که تمام موهای بدن  و پر پشتی  آن   نمی تواند برای تکمیل کاشت مناسب باشد. بلکه پزشک متخصص ویژگی هایی از قبیل جنس، ریشه و هم چنین حالت قرارگیری موهای بدن را مورد ارزیابی قرار می دهد.

بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟

بیشتر بدانید:روشی ساده برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت کردن موهایتان+دستورالعمل SUT  جزو  بهترین روش های کاشت مو

این روش  اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. از نکات مثبت این  فرایند می توان به عدم نیاز به پانسمان ، بخیه و عمل جراحی اشاره کرد. دکتر  پوست و موی شما با کمک دستگاه های اتوماتیک کاشت مو را تا 14000 تار موی واقعی انجام می دهند. بر اساس تحقیقات این آمار به طور تقریبی سه برابر روش های قدیمی است.

نکات

خط رویش در این روش کاشت مو به صورت طبیعی است. علاوه بر این موی سر شما دارای تراکم بالایی خواهد بود و  فولیکول های موهایتان از بین نخواهد رفت و تمامی این ها به خاطر این است که کلیه عملیات برداشت و فریز کردن با یک فرایند انجام می گیرند.

بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟

حتما بخوانید:درمان ریزش مو و کچلی با «سیب‌زمینی سرخ‌شده» کاشت مو به روش غیر جراحی FIT

FIT نیازی به عمل جراحی ندارد. در این نوع کاشت دکتر متخصص شما به وسیله سوزن هایی نازک از موی سر شخص بر می دارد و آن را در قسمت بدون مو می کارد.

نکات

پانسمان FIT  سطحی است و تنها یک روز آن هم برای بالا بردن کیفیت کاشت باقی می ماند.

این روش کاشت مو ممکن است برای فرد خسته کننده باشد و در آخر نیز شاه تراکم بالای مو نباشیم.

بیشتر بدانید:چگونه موهای خود را تقویت کنیم؟ FUT بهترین روش کاشت مو می تواند باشد؟

در این روش کاشت مو نیاز به عمل جراحی است که در اتاق جراحی صورت می گیرد. به صورتی که توسط دکتر جراح یک برش نواری تقریبا 2 سانتی متری  از پوست سر برداشته می شود. سپس این  نوار برش خورده را تکه تکه می کنند تا فولیکول های مو ازش جدا گردند و در  جای مورد نظر کاشت شوند.

نکته !

از ایرادات fut  به آثار زخم باقی مانده در قسمت برش خورده پوست می توان اشاره کرد که نیاز به دوره نقاهت بیش تری دارد. علاوه بر این احتمال کشیدگی پوست در قسمت گردن نیز وجود دارد.

بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟

هم چنین بخوانید:کدام روغن‌ها برای تقویت مو مفید است؟ اما بهترین روش کاشت مو برای هر فردی کدام روش  است؟ اگر بیمار قصد ندارد تمامی موهایش را بزند روش FUT می تواند بهترین روش باشد. چنان چه قصد دارید برای ابرو ، ریش و ... و به طور کل جایی  مقدار کمی مو لازم است ، کاشت انجام دهید بهترین روش کاشت مو می تواند FIT  باشد. افرادی که قسمت جلوی سرشان خالی است و فاقد خط موی جلوی سر هستند بهترین روش FUT است. در این روش  ظرافت بیش تری صورت می گیرد. چنان چه در یک جلسه نیاز به مو با تراکم زیادباشد FUT بهتر جواب می دهد. هم چنین شایان ذکر است که مدت زمان مورد نیاز در FIT نسبت به FUTبیشتر است.

امیدواریم توانسته باشیم شما را با انواع و بهترین روش کاشت مو آشنا کرده باشیم . اما در پایان این مقاله تاکید می کنیم که برای تصمیم گیری بهتر و نهایی بایستی با پزشک متخصص  کاشت مو مشورت  بکنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین روش کاشت مو در علم روز دنیا چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..