تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دهه کرامت، دهه سرور ملی و مذهبی ایرانیان است

دهه کرامت، دهه سرور ملی و مذهبی ایرانیان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تعالیم دینی به ما یاد داده‌اند که شیعیان اهل بیت (ع) کسانی هستند که در حزن ایشان محزون و در شادمانی ایشان شادمان هستند. شیعه‌ای که فقط حزن را داشته باشد نیمی از این تعلیم را دریافت کرده است و بایستی با تمام وجود این توازن را برقرار کرد و شادمانی دینی را جدی گرفت و به آن بهای اصلی و مهم داد.

وی دهه کرامت را فرصتی برای شناسایی و آشنایی بیشتر با این شناسنامه هویتی توسط جامعه ایرانی است دانست و تصریح کرد: از این جهت می‌توانیم دهه کرامت را، دهه پیوست به این شناسنامه هویتی بدانیم و به هر مقداری که بتوانیم این شناسنامه را زنده‌تر، شاداب‌تر و فعال‌تر نگه بداریم این هویت می‌تواند از این سر زنده‌تر باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این دهه مردم باید احساس کنند که فرصت‌های خدمت اجتماعی بیشتری دارند که می‌توانند با خدمت رسانی به مردم تقرب خود را به خداوند و اهل البیت و امام رضا (ع) بیشتر کنند. این دهه اگر نام کرامت را به خود گرفته است نباید از فضای خدمت به مردم خالی یا کم رنگ باشد.

عباس صالحی وجه دیگر سیره رضوی را بحث تعامل و ارتباط با دیگران دانست و افزود: با دیگران بنشینیم سخن بگوییم و گفتگو کنیم و بدانیم خصومت و ستیز راه چاره نیست و گفتگو راه اصلی ارتباط است. امام رضا (ع) به عنوان شخصیتی که در فضای خراسان مکتب گفتگو را برافراشت به عنوان نمادی از تعامل انسانی و اسلامی اهل البیت (ع) است.

انتهای پیام//ف.ن


خصومت و ستیز راه چاره نیست و گفتگو راه اصلی ارتباط است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دهه کرامت، دهه سرور ملی و مذهبی ایرانیان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..