تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری طرح «ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه ویژه اساتید به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: طی سه روز در ۸ جلسه ۲ ساعته مباحثی در خصوص علم و تربیت اسلامی، علم و دین، دستاوردشناسی و جریان شناسی انقلاب اسلامی و جنگ نرم توسط اساتید حوزه و دانشگاه حجت الاسلام دکتر محمدجواد نوروزی و دکتر ابراهیم متقی تدریس شد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان با ذکر اینکه این کارگاه‌ها با تمرکز بر اخلاق حرفه‌ای و مبانی انقلاب و اندیشه سیاسی برگزار شده است، افزود: خوشبختانه با استقبال گرم اساتید دانشگاه کردستان از این طرح، تلاش می‌شود تا ظرفیت‌های علمی و فرهنگی اساتید تقویت شود.
گفتنی است، کارگاه دانش‌افزایی اساتید دانشگاه کردستان از ۲۷ تا ۲۹ تیرماه جاری در دانشگاه کردستان برگزار شد.
 انتهای پیام/م

اجرای طرح «ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری طرح «ضیافت اندیشه اساتید» در دانشگاه کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..