تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازعملیات بهسازی و اصلاح هندسی ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر

شهردار سنندج خبر داد:

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت اله صیدی گفت:یکی از راهکار‌هایی که در کاهش و روانسازی ترافیک و کاهش میزان تصادفات درون شهری نقش اصلی و اساسی را ایفا می‌کند؛ اجرای طرح‌های تعریض و اصلاح هندسی معابر است.
وی افزود: بلوار ابن سینا یکی از ورودی‌های سطح شهر است که بواسطه واقع شدن در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در این بلوار همواره شاهد ترافیک در آن بودیم.
شهردار سنندج بیان کرد: دسترسی ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر به علت عرض کم معبر و همچنین مشخصات هندسی نامناسب و غیر ایمن وضعیت نا مناسبی دارد.
صیدی افزود: در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در بلوار ابن سینا عملیات بهسازی و اصلاح هندسی مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.
وی عنوان کرد: افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، ارتقاء کیفیت مسیر، بهبود و افزایش ارتباط جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح عمران شهری است.
مهندس صیدی در خصوص مشخصات این طرح عمرانی گفت: لاین رفت این پروژه از محل تقاطع نایسر تا پلیس راه همدان به طول ۴۴۲ متر و عرض ۸ متر اجرا خواهد شد.
وی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح اصلاح هندسی بلوار ابن سینا از مسیر پلیس راه همدان تا ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر به طول ۲۷۰ متر و عرض ۶ و نیم متر اجرا می‌شود.
صیدی عنوان کرد: برای اولین بار در طرح‌های عمرانی شهرداری و در راستای تسریع در اجرای این طرح عمرانی از دستگاه wR۲۵۰۰ که دستگاه تثبیت کننده بستر است استفاده می‌شود.
وی گفت: این دستگاه مصالح موجود در محل را برداشت کرده و پس از مخلوط با آب، سیمان و آهک لایه جدید به ضخامت ۲۵ سانتی متر را پخش می‌کند.
صیدی افزود: تسریع در روند اجرای پروژه، کاهش حجم عملیات، استفاده از مصالح موجود در محل، عدم نیاز به زهکشی و کاهش هزینه از جمله مزایای استفاده از این دستگاه است.
شهردار سنندج بیان کرد: در راستای اجرای این طرح عمرانی عملیاتی نظیر ۲۶۰۰ مترمکعب خاکبرداری، ۲۰۰ مترمکعب خاکریزی، بتن ریزی ۸۲ مترمکعب، تثبیت آهک ۱۲۴۱ متر مکعب، تثبیت بستر اساس با سیمان ۹۷۱ متر مکعب و ۳۸ هزار متر مربع آسفالت اجرا خواهد شد.
صیدی خاطرنشان کرد: نظم بخشی به ترافیک و مدیریت آن، سهولت در دسترسی و ارتقاء سطح ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابران از جمله مزایای طرح بهسازی و اصلاح هندسی مسیر ورودی نایسر است.
وی هزینه اجرای این طرح عمرانی را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: هزینه احداث این پروژه عمرانی از محل اعتبارات داخلی و استانی تامین خواهد شد.
انتهای پیام/م

عملیات بهسازی و اصلاح هندسی ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازعملیات بهسازی و اصلاح هندسی ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..