تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی پارچه قاچاق در قم

کشف محموله ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی پارچه قاچاق در قمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمیگفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر این که یک دستگاه خودرو تریلر از جنوب کشور اقدام به حمل محموله پارچه قاچاق به مقصد تهران کرده و قصد عبور از استان قم را داشته است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی استان بلافاصله مأموران این پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی خودرو مذکور شناسایی و برای بازرسی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شد.

وی گفت: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم مشخص شد محموله با اسناد ارائه شده مطابقت ندارد که در ادامه صاحب محموله نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کرمی افزود: نهایتاً ۱۹۹۷ طاقه پارچه به ارزش ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و متهمان نیز برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان  قم شدند.

انتهای پیام/ز

کشف محموله قاچاق در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی پارچه قاچاق در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..