تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان یک مصدوم توسط تیم واکنش سریع استان زنجان

ساعت: 10:20 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1388759

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد؛

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از انجام یک عملیات هوایی و امداد کوهستان خبر داد و گفت: تیم واکنش سریع استان جان یک مصدوم را نجات دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 14:50 بعدازظهر روز جمعه 29 تیر پس از تماس پاسگاه شهرستان درام با eoc  مرکزهماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان زنجان مبنی بر سقوط یک موتورسوار به دره ییلاق درام و عدم دسترسی آمبولانس اورژانس و هلال احمر طارم به مصدوم بعلت صعبالعبورمنطقه، یک تیم واکنش سریع توسط بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

وی افزود:  تیم امدادهوایی  پس از رسیدن به منطقه بلافاصله تیم های امدادی مصدوم حادثه دیده را به دلیل شکستگی فمورپا و لگن و وخیم بودن وضعیت مصدوم با انجام اقدامات اولیه،  توسط بالگرد جمعیت به بیمارستان آیت اله موسوی زنجان منتقل شد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: مصدوم جوان 30ساله بنام بهرام بهرامی  بود که دچار شکستگی فمور پا و لگن شده و پس از تثبیت وضعیت با تلاش نیروهای واکنش سریع و توسط بالگرد به بیمارستان منتقل شد.

میرزایی تصریح کرد: این حادثه در شهرستان طارم در 15 کیلومتری جاده آببر- درام و 20کیلومتری جاده فرعی نوکیان – ییلاق درام بوقوع پیوست .  

وی با اشاره به کمک موثر نیروهای عملیاتی تیم واکنش سریع و استقرار بالگرد سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر در استان  تاکید کرد: حوادثی که درسطح استان رخ می دهد به دلیل کوهستانی بودن منطقه انجام عملیات امداد و نجات با کمک نیروهای تیم واکنش سریع و بالگرد سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر  در کمترین زمان ممکن و با موفقیت انجام گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان یک مصدوم توسط تیم واکنش سریع استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..