تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات صنفی کامیون‌داران با همت مسئولین قابل حل است/ اجازه دخالت ضدانقلاب را نمی‌دهیم

ساعت: 14:33 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1388979

رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای ارومیه:

رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای ارومیه با اشاره به اینکه تمام مشکلات و مطالبات کامیون‌داران در راستای رسیدن به خواسته‌های قانونی خود است، گفت: در این زمینه اجازه دخالت بیگانگان و ضدانقلاب را نخواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «خدایی» در گفت و گو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار داشت: کامیون‌داران و فعالان صنف رانندگی به عنوان مدافعان انقلاب اسلامی و نظام هستند و در این زمینه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به مردم و نظام انجام می‌دهند.

وی، افزود: مشکلات رانندگان صنفی بوده و هیچ موضوع دیگری جز موارد صنفی را شامل نمی‌شود، بنابراین مباحث مطرح شده توسط این فعالان کاملا صنفی بوده و مطرح کردن مواردی غیر از مشکلات صنفی در این زمینه درست نیست.

رئیس انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای ارومیه، عنوان کرد: در صورتی که مسئولین به وعده‌های خود عمل کرده و نسبت به تحقق وعده‌هایشان عمل کنند قطعا شاهد بهبود شرایط و وضعیت خواهیم بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات صنفی کامیون‌داران با همت مسئولین قابل حل است/ اجازه دخالت ضدانقلاب را نمی‌دهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..