تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری کارگاه آگاهی بخشی در خصوص مواد منفجره در مناطق مرزی آذربایجان غربی

ساعت: 14:03 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1388864

کارگاه های آگاهی بخشی در خصوص مواد منفجره در مناطق مرزی آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  معاون دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در ایران و کارشناسان سازمان امدادو نجات به همراه امدادگران هلال احمر اشنویه هلال احمر امروز برای عشایر این شهرستان در ییلاقات مرزی کارگاه آموزشی آگاهی بخشی در خصوص مواد منفجره برگزار کردند.

مارک آخرمن، در اینخصوص گفت: این کارگاه ها با هدف آگاهی بخشی به آوارگان افغانی که قصد بازگشت به وطن خود را دارند برگزار می شود.

وی، از برگزاری این کارگاه ها در ۵ استان خبرداد و افزود: آذربایجان غربی، ایلام،کردستان، کرمانشاه و خراسان رضوی استانهای مورد هدف این طرح هستند.
گفتنی است این دوره با همکاری سازمان امداد و نجات برگزار شده و به دلیل نزدیکی عشایر به مرزهای استان این قشر ب عنوان جامعه هدف برگزیده شده است که به ترتیب در هر ۵ استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری کارگاه آگاهی بخشی در خصوص مواد منفجره در مناطق مرزی آذربایجان غربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..