تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به روستاهای محروم گنبدکاووس آبرسانی می شود

ساعت: 14:08 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1388725

ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد با همکاری یگان60 زرهی عمار یاسر با شعار "راه ساقی عطشان ادامه دارد " اقدام به آبرسانی به روستاهای محروم دهستان سلطانعلی این شهرستان کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد در گفتگو با خبرنگار ما  گفت: مجریان این طرح در این دهستان بسیجیان حوزه مقاومت حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) هستند و تاکنون آبرسانی به روستاهای فیضیه یک و سلمان فارسی یک که از جمله روستاهای دارای مشکل آب به ویژه در فصول گرم سال هستند ،آغاز شده است.

qaboosnameh 4

سرگرد سیدعلی حسینی اذعان کرد: پیگیری تداوم این حرکت جهادی با توجه به اینکه شهرستان گنبد یکی از شهرستان های دارای مشکل کمبود آب است، در دیگر روستاهای شهرستان نیز انجام می شود و دیگر حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در این کار سهیم خواهند شد و در حال حاضر در حال آماده سازی مقدمات برای آبرسانی به روستاهای دهستان آق آباد شهرستان نیز هستیم.

qaboosnameh 1

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب همواره بر محرومیت زدایی، رسیدگی به قشر محروم جامعه که یکی از آرمان های انقلاب اسلامی است تاکید دارند و سپاه و بسیجیان نیز به عنوان سربازان این نظام اسلامی همواره در همۀ صحنه ها آماده خدمت رسانی در راستای آرمان های امام، شهدا و انقلاب اسلامی بوده و هستند و طی 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی این مسئله را به اثبات رسانده اند.

qaboosnameh 2

حسینی با تاکید بر این مسئله که در سال 97 یکی از برنامه های مورد تاکید سپاه در راستای اعتلای بسیج ،خدمات اجتماعی و خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: طبق فرمایشات امام خامنه ای خطاب به دولت، مبنی بر تقویت امید مردم با اقدامات عملی و با توجه به اینکه توصیه ایشان به همه این است که در تحقق این امر به دولت کمک کنند، سپاه همانطور که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در این راستا گام برداشته است، در این عرصه نیز به امر ولایت لبیک گفته و وارد میدان شده است.

سرپرست بسیج سپاه گنبدکاووس اظهار کرد: هر چند این آبرسانی به منزلۀ مُسکن است و نیاز به اقدام اساسی برای رفع مشکل دارد اما این مسئله ما را از وظیفۀ خود باز نمی دارد و ما سعی می کنیم تا در حد امکان در حل مشکلات مردم در کنار آنها باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به روستاهای محروم گنبدکاووس آبرسانی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..