تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت اگر بخواهد می تواند مشکلات کامیونداران را حل کند/ هزینه های سر سام آور امانمان را برید!

ساعت: 09:07 منتشر شده در مورخ: 1397/04/30 شناسه خبر: 1388284

رییس اداره حمل و نقل استان گلستان گفت: وزیر راه به جای حل مشکل تقصیر را به گردن شرکتهای حمل و نقل انداخته در حالی که دولت به عنوان مسئول اجرایی موظف است به وظایف ما رسیدگی کند و اگر او راهکاری برای حل این مشکل نداشته باشد پس چه کسی باید پاسخگو باشد؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از دانشجوسلام؛ با گذشت نزدیک به دوماه از مشکلات بوجود آمده برای کامیونداران هیچگونه تغییری در بهبود وضعیت آنان بوجود نیامده است.

رییس اداره حمل ونقل استان گلستان در گفتگو با این پایگاه خبری در این خصوص گفت: دولت موظف است به مشکلات کامیونداران رسیدگی کند و اگر این کار صورات نگیرد آنان به ادامه اعتراضات صنفی خودادامه می دهند.

اکر اردنی افزود: هزینه های جانبی ما اعم از لاستیک و لوازم یدکی و حق کمیسیونهایی که باید راننده بپردازد آنقدر زیاد است که تامین زندگی برای رانندگان سخت شده است و حتی آنان نمی توانند قسطهای عقب مانده خود را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: بنده خودم علاوه بر  مسئولیتی که در شرکت دارم کامیوندار هم هستم و ماهی دوبار کامیون من سرویس خارج می رفت که با شرایط جدیدد نزدیک 15میلیون هزینه دارد که این کار اصلا به صرفه نیست و نمیتوان به این شرایط ادامه داد.

رییس اداره حمل و نقل استان گلستان گفت: متاسفانه دولت حق مطالبه خود را از سه درصد به 4درصد افزایش داده که اگر این اعتراضات نمیشد شنیده شد که تا 5درصد هم افزایش می یافت.

اردنی در خصوص مطالبات این قشر گفت: اکثر کامیونداران از دو شرکت خلیج فارس و آبادان طلبکاران اما هنوز طلب خود را دریافت نکردند و هر چه اعتراض میکنند به جایی نمیرسد.

وی افزود: : وزیر راه به جای حل مشکل تقصیر را به گردن شرکتهای حمل و نقل انداخته در حالی که دولت به عنوان مسئول اجرایی موظف است به مشکلات ما رسیدگی کند و اگر او راهکاری برای حل این مشکل نداشته باشد پس چه کسی باید پاسخگو باشد؟!

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت اگر بخواهد می تواند مشکلات کامیونداران را حل کند/ هزینه های سر سام آور امانمان را برید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..