تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت تبعه پاکستانی سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان/تشکیل 11 پرونده پولشویی

بازداشت تبعه پاکستانی سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان/تشکیل 11 پرونده پولشوییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  حمید گرامی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته در راستای ضربه به بنیان‌های مالی باند‌های کلان قاچاق مواد مخدر ۱۱ پرونده تحت عنوان پولشویی در دادسرای کرمان تشکیل و اموال و وجوه نقد ۲۲ قاچاقچی کلان مواد مخدر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفته و با دستور مقام قضائی توقیف شدند.

قاضی رسیدگی کننده به جرائم امنیتی و مواد مخدر کرمان افزود: باهدف تضعیف بنیان‌های مالی باند‌های کلان مواد مخدر، توقیف اموال و وجوه نقد اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار سیستم قضائی و اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: همانگونه که مشخص است انگیزه اصلی قاچاقچیان از خرید و فروش موادمخدر، تحصیل مال نامشروع است و طبق اصول حقوق جزاء چنانچه بخواهیم با این پدیده شوم ریشه‌ای مبارزه شود باید انگیزه افراد از ارتکاب آن جرم مورد هدف قرار گیرد.

گرامی عنوان کرد: طی یک ماه گذشته در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مبارزه ریشه‌ای با قاچاق مواد مخدر، اداره کل اطلاعات استان کرمان نسبت به شناسایی حساب‌های بانکی اعضای چندین باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که سال‌ها در منطقه جنوب شرق کشور اقدام به شرارت می‌کرده‌اند اقدام کرده است.

وی ادامه داد: پس از رسیدگی مقدماتی به این پرونده‌ها در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و با توجه به اینکه این وجوه از طریق قاچاق موادمخدر، آدم‌ربایی و قاچاق سوخت تحصیل شده بود، تقاضای ضبط آن به نفع دولت داده شده است.

بازپرس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان افزود: ضبط این اموال به نفع دولت، ضربه جبرا ناپذیری به بنیان‌های مالی قاچاقچیان وارد می‌کند که نتیجه آن کاهش عرضه موادمخدر و فعالیت سوداگران مرگ در امر خرید و فروش موادمخدر است.

انتهای پیام/ز

سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان بازداشت شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت تبعه پاکستانی سرکرده باندهای کلان موادمخدر در کرمان/تشکیل 11 پرونده پولشویی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..