تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر اکسپریا XZ3 به همراه قاب های آن فاش شد

به تازگی تصاویری از اکسپریا XZ3، پرچمدار آینده‌ی سونی در قاب‌های مختلف فاش شده است.

سونی در تاریخ ۸ شهریور (۳۰ اوت)، کنفرانس خبری خود را در نمایشگاه بین‌المللی IFA 2018‌ برگزار خواهد کرد. احتمالا کمپانی ژاپنی قصد دارد در این مراسم از پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا XZ3 رونمایی کند. از نام این پرچمدار مشخص است که جایگزین اکسپریا XZ2‌ خواهد بود. اکسپریا XZ2 زمستان گذشته در نمایشگاه MWC در بارسلون رونمایی شد.

امروز Olixar، کمپانی سازنده‌ی لوازم جانبی، رندرهایی را از Xperia XZ3 در قاب‌های مختلف منتشر کرد که با مشاهده‌ی آن‌ها می‌توان تا حدودی با طراحی این پرچمدار آشنا شد.

Xperia XZ3 / اکسپریا XZ3 Xperia XZ3 / اکسپریا XZ3 Xperia XZ3 / اکسپریا XZ3

با دقت در تصاویر بالا می‌توان دریافت که اکسپریا XZ3 دارای طراحی مابین Xperia XZ2 و اکسپریا XZ‌2 پریمیوم است. این محصول از نظر برخورداری از دوربین دوگانه و محل قرارگیری آن و چیدمان لنزها، فلش و حسگر اثر انگشت، مشابه اکسپریا XZ2‌ Premium‌ است اما لنزهای آن برخلاف XZ2 پریمیوم از هم فاصله دارند.

به‌نظر می‌رسد همچون اکسپریا XZ2، پشت گوشی دارای انحنا و ضخامت آن در وسط بیش از طرفین باشد. نسبت تصویر نمایشگر این پرچمدار نیز همانند XZ2 و بر خلاف مدل پریمیوم، ۱۸ به ۹ است. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر نیز همچون مدل‌های پیشین در پرچمدار سونی حضور دارند و به‌نظر می‌رسد اندازه‌ی آن‌ها با نسل قبل برابر باشد. از آن‌جا که در لبه‌ی پایین نمایشگر فضای اضافه‌ی نسبتا زیادی دیده می‌شود، احتمالا باید منتظر قرار گرفتن لوگوی سونی در این قسمت باشیم.

پیش از این اخبار اندکی در مورد نمایشگر اکسپریا XZ3 و رزولوشن آن منتشر شده بود. رزولوشن این نمایشگر یا همانند اکسپریا XZ2 ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ خواهد بود، یا طبق یک بنچمارک فاش‌شده، ۱۴۴۰ در ۲۱۶۰ خواهد بود. از دیگر مشخصات پرچمدار جدید سونی می‌توان به بهره‌مندی از اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۳۲۴۰ میلی آمپرساعتی و اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد.

دوربین‌های اصلی این پرچمدار مشابه XZ2 پریمیوم و شامل یک حسگر اصلی ۱۹ مگاپیکسلی و یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی سیاه و سفید هستند. اُلیکسار از امروز پیش‌فروش قاب‌های نشان‌داده‌شده در تصایر بالا را آغاز کرده است و کاربران می‌توانند هم‌اکنون برای خرید آن‌ها اقدام کنند.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید سونی چیست؟ آیا تغییرات آن را نسبت به نسل قبل کافی می‌دانید؟ دیدگاه خود را با ما و سایر دوستانتان در زومیت به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر اکسپریا XZ3 به همراه قاب های آن فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..