تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست رضا شاهرودی از تیم‌های لیگ‌برتری

درخواست رضا شاهرودی از تیم‌های لیگ‌برتری

ورزش > فوتبال ملی - رضا شاهرودی مربی تیم فوتبال امید کشورمان و دستیار زلاتکو کرانچار اعتقاد دارد بدون کمک اهالی فوتبال نمی‌توانند کار خاصی انجام بدهند و تلاش‌هایشان بی‌ثمر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛او گفت: «من سال ها در تیم های ملی بازی کردم و اینجا در تیم امید می دانم که کارمان چقدر سخت است. امکانات ایران هیچ شباهتی به امکانات سایر کشورها ندارد و ما روی دانش کادرفنی و استعداد بازیکنان خودمان به همراه پشتیبانی فدراسیون فوتبال حساب باز کرده ایم و امیدواریم سایر افرادی که می توانند به ما کمک کنند، وارد عمل شوند زیرا کار خیلی سختی در پیش است.» او اضافه کرد: «اگر این بحث هایی که همیشه با آن در مبارزه بودیم، مثل دعوا بر سر بازیکن دادن یا ندادن ادامه یابد، نه تنها تیم امید بلکه وجهه فوتبال ایران لطمه می خورد. باشگاه ها در ماه های آینده باید بیشتر از قبل به ما کمک کنند. ما باید دست یکدیگر را بگیریم و رو به جلو برویم وگرنه راهی برای موفقیت نیست. اینکه یک باشگاه بازیکن بدهد، دیگر بگوید من بازیکنم را لازم دارم، کار را دشوار می کند. البته تا جایی که با مدیران و مربیان باشگاه ها تماس داشتیم، همه به ما قول همکاری داده اند ولی قول دادن تنها، کفایت نمی کند. نیاز به حمایت همه جانبه داریم تا یک موفقیت بزرگ برای فوتبال ایران به دست بیاوریم.»

شاهرودی در نهایت گفت: «کادرفنی با حضور زلاتکو کرانچار و سایر افرادی که در کمپ فعالیت می کنند، به همراه بازیکنان مستعد تیم امید قصد دارند برای هر پیروزی بجنگند. ما تجربه، انگیزه و امکانات لازم را داریم و با چند بازی تدارکاتی خوب می توانیم خودمان را مهیای هر رقابت و تورنمنتی کنیم. امیدواریم یکبار هم شده، همه اهالی فوتبال در کنارمان باشند و کمک مان کنند.»

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست رضا شاهرودی از تیم‌های لیگ‌برتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..