تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد نارنجی پوشان پایتخت در هیئت فوتبال ثبت شد

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سایپا تهران جزء پنج تیم لیگ برتری است که طبق بخشنامه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود ندارد و می تواند در همان ابتدای لیگ از آنها استفاده کند.

بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا لحظاتی پیش برای ثبت قراردادهای خود به ساختمان جدید هیئت فوتبال استان تهران رفتند تا پس از این اقدام و همچنین تائید شدن قراردادهایشان از سوی سازمان لیگ، کارت بازی در هجدهمین دوره این رقابت ها را دریافت کنند.

رحیم زهیوی، عبدالله ناصری، امین حاج محمدی، علی دشتی و معین عباسیان بازیکنانی هستند که در فصل و نقل و انتقالات به  جمع نارنجی پوشان پایتخت پیوستند و محمد دانشگر(استقلال) علی قلی زاده(شارلروا بلژیک) حامد شیری(نساجی مازندران)  اللهیار صیادمنش(استقلال) و ایوب کلانتری هم بازیکناتی هستند که از این تیم جدا شدند.

بیشتر بخوانید:

نارنجی وفادار قراردادش با سایپا را تمدید کرد

سایپا پنج شنبه(4 مرداد) در نخستین هفته لیگ برتر به مصاف سپیدرود می رود اما رضا جعفری و محمد سلطانی مهر به دلیل همراهی تیم ملی امید در سفر به عراق برای برگزاری بازی های تدارکای نمی توانند شاگردان علی دایی را مقابل مردان خداداد عزیزی همراهی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد نارنجی پوشان پایتخت در هیئت فوتبال ثبت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..