تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت مبهم سروش رفیعی در نیم فصل اول / پرونده انتقال بیرانوند به خارج از کشور بسته نشده است

///////وضعیت مبهم سروش رفیعی در نیم فصل اول / پرونده انتقال بیرانوند به خارج از کشور بسته نشده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سروش رفیعی بازیکن جدید پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی تواند برای سرخپوشان پایتخت در نیم فصل اول بازی کند.

بنابراین رفیعی باید در نیم فصل اول به تیم دیگری برود تا بتواند در آنجا بازی کند و بعد از پایان محرومیت به پرسپولیس بازگردد.

تیم های فوتبال پیکان، سایپا، فولاد خوزستان، تراکتورسازی، سپاهان  و نساجی مازندران خواستار جذب رفیعی بودند اما با توجه به شرط رفیعی برای بستن قرارداد 6 ماهه خیلی از این تیم ها از جذب رفیعی انصراف دادند و رفیعی همچنان بلاتکلیف مانده است.

رفیعی خیلی دوست دارد در تهران فوتبالش را ادامه بدهد و تیم پیکان گزینه ای مناسب برای این بازیکن است اما گفته می شود رقم پیشنهادی رفیعی برای نیم فصل اول بالاست و همین موضوع باعث شده که پیکانی ها از جذب رفیعی منصرف شوند.

رفیعی تمایل دارد که با تیم پرسپولیس تمرین کند و به تیم دیگری نپیوندد اما برانکو می خواهد این بازیکن در یک تیم بازی کند تا در شرایط بازی قرار بگیرد.

به هر حال باید دید سرنوشت رفیعی در نیم فصل اول به کجا می رسد؟

پرونده انتقال بیرانوند به خارج از کشور بسته نشده است

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس چند روز پیش با وجود پیشنهادهای نجومی در این تیم ماندگار شد اما مسئولان پرسپولیس هنوز پیشنهادهای این دروازه بان را بررسی می کنند و پرونده انتقال بیرانوند به تیم های خارجی هنوز بسته نشده است.

به هر حال در صورت دریافت پیشنهاد خوب در نیم فصل دوم احتمال ترانسفر بیرانوند به خارج از کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: 

حاجی بیگی: بیرانوند برای عشق به هواداران در پرسپولیس ماند

گرشاسبی: با سروش رفیعی به توافق رسیدیم

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت مبهم سروش رفیعی در نیم فصل اول / پرونده انتقال بیرانوند به خارج از کشور بسته نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..