تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از روی تنفس‌تان بفهمید چقدر چربی سوزانده اید!+عکس

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛هر روز بر تعداد ردیاب‌های سلامت که جزئیاتی از سلامت بدن افراد را نشان می‌دهند، افزوده می‌شود.

این دستگاه‌ها معمولا از طریق ارزیابی شاخص‌های زیستی به بررسی سلامت بدن می‌پردازند. محققان یکی از بهترین ردیاب‌ها را به نام Lumen تولید کرده‌اند که با کنترل تنفس افراد، می‌تواند متابولیسم بدن آنها را اندازه‌گیری کنند.

فناوری Lumen بر اندازه‌گیری واقعی متابولیکی استوار است. دانشمندان و متخصصان تغذیه چند دهه بر این اساس، چگونگی سوخت و ساز موادمغذی را انجام داده‌اند که نشان می‌دهد کدام‌یک از مسیرهای انرژی در تبدیل کربوهیدرات‌ها به چربی مؤثرند.

این دستگاه به شما می‌گوید چقدر چربی می‌سوزانید؟+ تصاویر

در این روش، محققان حجم دی‌اکسید کربن تولید شده توسط بدن را اندازه‌گیری می‌کنند. پیش از ابداع دستگاه جدید، این روش با کمک دستگاه تنفسی پیچیده‌ای انجام می‌گرفت که به کامپیوتری متصل می‌شد و تنفس فرد را به مدت 20 دقیقه ردیابی و بررسی می‌کرد. اما دستگاه جدید تولید شده، تنها با یک نفس، ارزیابی دقیقی از تنفس فرد ارائه می‌دهد.

این دستگاه به شما می‌گوید چقدر چربی می‌سوزانید؟+ تصاویر

Lumen اطلاعات به دست آورده از تنفس فرد را به طیفی تفسیر می‌کند که کربوهیدرات‌ها را به چربی اضافه می‌کند و سپس برنامه‌های غذایی را پیشنهاد می‌دهد که هر روز فرد را با توجه به چگونگی سوخت و ساز بدن او برنامه‌ریزی می‌کند. این دستگاه از طریق یک جفت اپلیکیشن، خواب و فعالیت فرد را کنترل می‌کند تا بتواند توصیه‌های مفید و مؤثری را ارائه دهد. این محصول در فوریه سال 2019 به بازار عرضه می‌شود.

منبع: جماران

انتهای پیام/

دستگاهی که با یکبار تنفس می گوید چقدر چربی می‌سوزانید!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از روی تنفس‌تان بفهمید چقدر چربی سوزانده اید!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..