تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکنان نامرئی تیم پرسپولیس از زبان کاپیتان این تیم!

سیدجلال:‌ کدام بازیکن جدید؟ به من هم نشان بدهید! به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدجلال حسینی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس، جدایی وحید امیری، وضعیت سرخ‌پوشان در آستانه لیگ برتر و موارد دیگر، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

این هفته لیگ برتر آغاز می‌شود. وضعیت پرسپولیس در آستانه این لیگ چطور است؟

بعد از اردو و تمرینات سنگینی که در کرواسی انجام دادیم فاز جدید تمرینات در تهران را آغاز کردیم و در این مدت چند بازی دوستانه هم انجام دادیم. واقعاً شرایط سختی داریم و بارها درباره آن توضیح داده‌ام و امیدوارم همه متوجه بشوند که ما چه کار سختی در پیش داریم.

چند روز پیش بود که بازیکنان پرسپولیس در اینستاگرام مطلب مشترکی با اسم بدقولی ممنوع را منتشر کردند که خیلی سریع هم این پست پاک شد. همان زمان گفته می‌شد که بعد از اینکه باشگاه به حساب بازیکنان پول ریخته بازیکنان پرسپولیس این پست را پاک کردند.

نه چنین موضوعی نبود و اصلاً بحث پول مطرح نشد. پولی که باشگاه برای بازیکنان واریز کرد برای فصل گذشته بود و ما امسال هیچ دریافتی نداشتیم.آقای گرشاسبی تلاش زیادی می‌کند و توانست بخشی از پول فصل گذشته را فراهم کند. من خودم از بازیکنان خواستم تا آن استوری‌ها را پاک کنند و با چند بازیکن هم حرف زدم تا بگویم که گرشاسبی زیر فشار است و دیدید که خوشبختانه بازیکنان هم استوری‌هایشان را پاک کردند.

بالاخره پول‌های فصل گذشته تسویه شد؟

هنوز به صورت کامل نه، چرا که پولی که به حساب بازیکنان واریز شد بخشی از پول فصل گذشته بود که البته این پول هم باعث تسویه نشد. بازیکنان برای فصل پیش‌رو هیچ دریافتی نداشتند و بدون دریافتی تمرینات سنگین بدنسازی را در تهران و کرواسی انجام دادند.

وحید امیری هم از پرسپولیس رفت و عکس لحظه قراردادش با یک تیم ترکیه‌ای منتشر شد. بعد از سال‌ها همبازی بودن با امیری در نفت، پرسپولیس و تیم ملی در خصوص این جدایی چه صحبتی داری؟

وحید امیری از بچه‌های مؤدب و با اخلاقی است که هیچ جای بحثی ندارد، اما به هر حال هر بازیکنی که می‌خواهد برود یا بماند باید خودش تصمیم بگیرد. من حرف‌هایم را بارها زده‌ام ما 4 بازیکن اصلی خودمان را از دست دادیم و امیدوارم مردم متوجه شوند که چقدر کار ما سخت است. در جایی خواندم که نوشته بودند ورودی‌ها و بازیکنان جدید به پرسپولیس اضافه شدند اما سوال من اینجاست که آنها با چه عینکی بازیکنان جدید ما را دیدند که ما در سر تمرین آنها را نمی‌بینیم؟‌4 بازیکن اصلی از پرسپولیس جدا شدند و ما دیگر صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و وحید امیری را در اختیار نداریم و کسی به ما در این بین اضافه نشده است اما جالب است که برخی‌ها صحبت از بازیکنان جدید پرسپولیس را مطرح می‌کنند.شرایط ما خیلی سخت‌تر از همیشه شده و دیگر نمی‌دانم نگرانی‌ام را چطور ابراز کنم. متأسفانه شرایطی برای پرسپولیس به وجود آوردند که نه تنها نتوانستیم بازیکن جدید بگیرم بلکه چند بازیکن اصلی هم از ما جدا شدند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

چندی قبل در مصاحبه‌ای که با رادیو انجام دادی صحبت از مسببان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به میان آمد که در آن مصاحبه گفته بودی منظورم به علی‌اکبر طاهری مدیرعامل قبلی پرسپولیس نیست. پس این وسط چه کسی مقصر است؟

این طور نبود! از من پرسیدند که مشکلات پرسپولیس مقصرش کیست و من گفتم که بدهی‌ها به جا مانده از مدیران پیشین است و این همه پرونده وجود دارد که کسی پاسخگویش نیست. حالا تیم در یک شرایط حساس و در حالی که پنجره نقل و انتقالات بسته است به آقای گرشاسبی رسیده و چند بازیکن خوب هم از ما جدا شده است. در این شرایط ما باید با تیمی بازی کنیم که از تیم ملی قطر هم قوی‌تر است.

پس بالاخره مقصر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس کیست؟

من اسم نمی‌برم اما کسانی که این کار را کردند مشخص هستند. مردم را که نباید فریب داد. همه می‌گویند پرسپولیس بازیکن گرفته اما ما باید با بازیکنان جوان وارد زمین شویم و این بازیکنان جوان باید بتوانند انتظارات هواداران که انتظارات به جایی هم است را برآورده کنند. برخی‌ها متأسفانه می‌خواهند هواداران را فریب بدهند اما من از هواداران می‌خواهم که فریب نخورند و در این شرایط حساس بیشتر از هر زمان دیگری از تیم حمایت کنند. هواداران بدانند که ما وارد چه شرایط سختی می‌شویم و از آنها می‌خواهم که حمایت خود را از ما بیشتر از هر زمان دیگری کنند. هر تیمی که بازیکن از دست داده خیلی راحت و با پول بازیکن گرفته اما ما هیچ دریافتی برای امسال نداشتیم.کسانی که می‌گویند پرسپولیس بازیکن جدید گرفته سر تمرین بیایند و به ما آنها را نشان دهند.

حرف‌هایت بوی ناامیدی می‌دهد. فکر نمی‌کنی این صحبت‌ها باعث شود تا هواداران پرسپولیس نگران شوند؟‌

ببینید من در مصاحبه قبلی‌ام هم هشدارهایم را دادم. من منفی حرف نمی‌زنم چرا که ما هواداران را داریم و تا زمانی که هواداران پرسپولیس از ما حمایت کنند دل ما قرص و محکم است. خیلی‌ها می‌خواهند به هواداران ما دروغ بگویند و این مسئله من را ناراحت می‌کند. آنها در مطالب‌شان می‌نویسند که 4 بازیکن جدید به ما اضافه شده اما غیر از امید عالیشاه کدام بازیکن می‌تواند برای ما مقابل پدیده بازی کند؟ حرف‌های من ناامید کننده نیست و مردم ناامید نشوند. آنها باز هم مثل همیشه با همه توان از ما حمایت کنند. خیلی‌ها راحت می‌گویند که پنجره پرسپولیس بسته است اما این تیم بازیکن می‌گیرد اما من به هواداران می‌گویم که این حرف‌ها دروغ است. شما خرج و مخارج تیم‌های دیگر را ببینید و با ما مقایسه کنید که هیچ دریافتی برای فصل جدید نداشتیم.

پنج‌شنبه شب در مشهد به مصاف پدیده می‌روید. این بازی را چطور می‌بینی؟‌

دیگر در فوتبال بازی آسان وجود ندارد و حتی بازی‌های تدارکاتی هم سخت شده چه برسد به بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی. برای ما دیگر بازی آسان وجود ندارد و کل بازی‌ها سخت است.

منبع:فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکنان نامرئی تیم پرسپولیس از زبان کاپیتان این تیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..