تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری شرکت TSMC برای فروش بالای تراشه های تلفن هوشمند در چهارماهه انتهایی سال

آیفون‌های ۲۰۱۸ به‌زودی از راه می‌رسند و TSMC درحال آماده‌سازی خود برای تولید تراشه‌های پردازنده سری ‌A اپل است. این شرکت تایوانی در مورد بازار سال آینده‌اش خوشبین است.

با وجود فروش پایین اکثر شرکت‌های تولیدکننده‌ی تراشه‌های تلفن همراه، TSMC امیدوار است به لطف فروش خوب آیفون‌های ۲۰۱۸ بتواند فروش خود را بالا ببرد. تراشه‌ی بعدی اپل که A12 نام خواهد گرفت، برای اولین باز از فناوری ۷ نانومتری TSMC بهره می‌برد. پیش‌بینی می‌شود گام بعدی، استفاده از فناوری ۵ نانومتری باشد که در سال ۲۰۲۰ حاصل خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

شرکت TSMC اعلام کرده که سرمایه‌گذاریش بر روی تراشه‌های استخراج ارزهای رمزپایه به‌گونه‌ای که انتظار داشته، موفقیت‌آمیز نبوده است. این شرکت پیش‌تر از کیت‌های توسعه با مصرف توان بالا رونمایی نموده بود که با افت شدید قیمت ارزهای رمزپایه در چهارماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸، درآمد ناامید کننده‌ای برایش به همراه داشته است.

تقاضای بالا برای تراشه‌های تلفن‌های هوشمند احتمالا می‌تواند فروش نه‌چندان خوب تجهیزات استخراج ارز را پوشش دهد. مدیرعامل TSMC گفته است شرکتش در چهارماهه‌ی آخر سال جاری، فروش خوبی در بازار تراشه‌های تلفن‌های هوشمند تجربه خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری شرکت TSMC برای فروش بالای تراشه های تلفن هوشمند در چهارماهه انتهایی سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..