تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش باشگاه پرسپولیس به توافق امیری و ترابوزان ترکیه

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که مسئولان پرسپولیس منتظر پاسخ وحید امیری برای تمدید قراردادش بودند، خبر توافق امیری با باشگاه ترابوزان ترکیه از سوی رئیس این باشگاه رسانه ای شد.

وحید امیری شب گذشته هم تست پزشکی خود را قبل از عقد قرارداد با باشگاه ترابوزان ترکیه انجام داد و طبق اعلام رسانه های ترکیه ای امروز هم قراردادش را با این تیم ترکیه ای امضا می کند.

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از رسانه ای شدن خبر توافق امیری با باشگاه ترابوزان ترکیه طی تماسی با امیری و مدیر برنامه اش خواستار تجدید نظر این بازیکن درباره وضعیت آینده اش شد.

برانکو که به مسئولان پرسپولیس اعلام کرده بود  همه تلاش خود را برای حفظ امیری به کار بگیرند تا حداقل این بازیکن در نیم فصل در این تیم بماند بعد از شنیدن خبر توافق امیری با باشگاه ترابوزان اسپور ترکیه ابراز ناراحتی کرد.

سرخپوشان پایتخت به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی توانند بازیکنی جایگزین وحید امیری کنند وبرانکو باید از عالیشاه، مصلح، علوان زاده و رسن در پست وینگر چپ استفاده کند تا تیم پرسپولیس دچار مشکل نشود.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما منتظر وحید امیری بودیم که از طریق رسانه ها متوجه شدیم این بازیکن با تیم ترابوزان ترکیه به توافق رسیده است. به هر حال باشگاه پرسپولیس نظری درباره پیوستن امیری به باشگاه ترکیه ای ندارد.

او درباره اینکه بازیکن جدیدی جایگزین وحید امیری خواهد شد، گفت: تیم ما از نقل و انتقالات محروم است و قادر به جذب بازیکن نیستیم بنابراین صحبتی برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید مطرح نشده است. بازیکنان خوبی در پست امیری داریم که برانکو از آنها در ترکیب تیم استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: 

ستاره سرخپوشان راهی اروپا شد

توافق حسینی با ترابوزان اسپور ترکیه

انتهای پیام/

تماس گرشاسبی با امیری و مدیربرنامه اش 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش باشگاه پرسپولیس به توافق امیری و ترابوزان ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..