تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع تغذیه ارگانیک در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه تهران

توزیع تغذیه ارگانیک در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه تهرانحسن به‌نژاد معاون دانشجو دانشگاه تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص برنامه‌های این دانشگاه جهت بهسازی محیط‌های خوابگاهی گفت: به طور خاص رسیدگی به امور پیرامونی و محیطی مجتمع‌های خوابگاهی مانند رسیدگی به فضای سبز و ایجاد نشاط در محیط را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: سال گذشته برنامه توسعه دانشگاه سبز  از خوابگاه‌ها آغاز شد و برنامه ای تحت عنوان سرای سبز در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت؛ در این راستا تعدادی کمیته با حضور دانشجویان و مسئولان خوابگاهی ایجاد کردیم.

معاون دانشجو دانشگاه تهران افزود: در این کمیته‌ها پروژه‌های مربوط به دانشگاه سبز را پیگیری کردیم به عنوان مثال سال گذشته در مجتمع‌ خوابگاه‌های کوی دانشگاه پروژه آب خاکستری اجرا شد، که بخشی از آب فاضلاب بعد از تصفیه (پساب) برای آبیاری فضای سبز به کار گرفته می شود  و این موضوع  افزایش بهره‌وری در مجموعه را به دنبال خواهد داشت و قرار است امسال نیز این طرح را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: بازسازی خوابگاه‌های دانشگاه تهران در تابستان امسال

به‌نژاد تصریح کرد: از سایر اقدامات در حوزه دانشگاه سبز،  تغذیه ارگانیک در مجموعه مجتمع‌های خوابگاهی است و قصد داریم مصارف مربوط به داخل کوی را از طریق گلخانه‌ها تأمین کنیم تا به این وسیله به افزایش  توزیع غذای سالم به دانشجویان کمک کنیم.

وی اظهار کرد: در زمینه تولید برق مورد نیاز از طریق پنل‌های خورشیدی فعالیت‌هایی را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم امسال به صورت پایلوت در یک یا 2 مجتمع خوابگاهی آن را پیاده‌سازی کنیم.

معاون دانشجو دانشگاه تهران بیان کرد: آموزش دانشجویان در زمینه کارآفرینی را در دستور کار قرار داده‌ایم چرا که این کار باعث افزایش انگیزه دانشجویان برای تحصیل و کمک به اشتغال آنها در آینده و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانشجویان در محیط خوابگاهی می‌شود.

انتهای پیام/

توسعه طرح های دانشگاه سبز در دانشگاه تهران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع تغذیه ارگانیک در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..