تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش تحلیلیNAV شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(وپترو)

در این گزارش به بررسی پرتفوی بورسی و غیر بورسی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی پرداخته شده و ارزش روز پرتفوی بورسی و پرتفوی غیر بورسی محاسبه شده است. و در نهایت NAV شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با نماد وپترو (، روند سودآوری شرکت طی سال های اخیر، نمودار قیمتی سهم طی 5 سال اخیر، بررسی ارزندگی سهم و ... مورد بررسی قرار گرفته است.

واحد تحلیل اماکو؛ در این گزارش به بررسی پرتفوی بورسی و غیر بورسی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی پرداخته شده و ارزش روز پرتفوی بورسی و پرتفوی غیر بورسی محاسبه شده است؛ و در نهایت NAV شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با نماد وپترو (روند سودآوری شرکت طی سال‌های اخیر، نمودار قیمتی سهم طی ۵ سال اخیر، بررسی ارزندگی سهم و ... مورد بررسی قرار گرفته است. شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی با هدف مشارکت مردم در صنایع پتروشیمی در تاریخ ۲۷/۱۲/۱۳۷۰ به ثبت شرکت‌ها رسیده است و جذب نقدینگی و به کارگیری آن در سودآورترین بخش‌های صنعتی خصوصاً صنعت پتروشیمی در راس اهداف آن قرار گرفت. این شرکت در سال ۱۳۷۳ در بازار بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شد و اکنون با بیش از ۵۰۰۰۰ سهامدار و سرمایه اسمی ۱۸۲۰ میلیارد ریال فعالیت گسترده‌ای دارد.
فعالیت‌های شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی مشتمل بر ۵ بخش تولید، خدمات فنی و مهندسی، بازرگانی و سرمایه گذاری، پروژه‌ها و بازار سرمایه است.
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (سهامی عام) دارای سبدی از سرمایه گذاری‌های مختلف در سهام شرکت‌های فعال در صنعت مواد و محصولات شیمیایی، واسطه گری‌های مالی سرمایه گذاری در اوراق بهادار، لاستیک و پلاستیک، انبوه سازی املاک و مستغلات، خدمات فنی و مهندسی و سایر می‌باشد.
با توجه به محدودیت‌های موجود در دسترسی به صورت‌های مالی شرکت‌های غیر بورسی تنها به ارزش گذاری دو شرکت شیمی بافت و مهندسی و نصب فیرمکو پارس به روش p/e پرداخته شده و قیمت روز سایر شرکت‌های غیر بورسی معادل با ۱۰ درصد افزایش در بهای تمام شده لحاظ شده است.
سه شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران، کربن ایران و تولیدی گاز لوله بیشترین درصد از پرتفوی بورسی و همچنین سرمایه گذاری هامون کیش، پتروشیمی الیانس و پتروشیمی کارون بیشترین درصد از پرتفوی غیر بورسی شرکت را تشکیل می‌دهند.
هر سهم شرکت سرمایه گذاری وپترو، هم اکنون در محدوده ۵۰ درصدی از خالص ارزش دارایی‌ها خود معامله می‌شود. با توجه به قرار گیری قیمت در این محدوده فرصت رشد زیادی دارد. به لحاظ تکنیکالی نیز هم اکنون سهم در قیمت ۱۵۶۰ ریال از محدوده حمایتی مهمی برخوردار است و خرید در این محدوده ارزنده می‌باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش تحلیلیNAV شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی(وپترو)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..