تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو چرا رئال را ترک کرد؟رییس لالیگا پاسخ می‌دهد

پر سر و صدا ترین نقل و انتقال فصل 2018-2019 فوتبال اروپا درست در میانه جام جهانی انجام شد و همه را تحت تاثیر خود قرار داد. کریستیانو رونالدو به طور ناگهانی تصمیم گرفت که رئال را ترک کند و مقصد بعدی او یوونتوس بود.

رونالدو با امضای قراردادی چهار ساله به ارزش 130 میلیون یورو مادرید را ترک کرد تا به قول خود تجربه تازه ای را در دنیای فوتبال پشت سر بگذارد.

با این حال تباس،رییس لالیگا بر این باور است که مسائل مالیاتی عمده ترین دلیل رونالدو برای ترک لیگ اسپانیا بوده است.

تباس در این زمینه می گوید:« رونالدو در ایتالیا نسبت به اینجا بیشتر پول درمی‌آورد. به نظر من رفتن به ایتالیا از نظر مالی به نفع او است. ما در اسپانیا با مشکلی به اسم رقابت مالی روبرو هستیم. در بین لیگ های بزرگ، وضعیت مالیات ها در اسپانیا از همه بدتر است. البته منظورم این نیست که در جاهای دیگر، نرخ مالیات به مراتب پایین‌تر از اینجا است ولی وقتی کسی درآمد هنگفت دارد، همین تفاوت‌های کوچک نرخ مالیات می‌توانند برایش به مبالغی گزاف تبدیل شود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو چرا رئال را ترک کرد؟رییس لالیگا پاسخ می‌دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..