تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«پرانتز باز» این هفته با تعطیلات داغ تابستانی به خانه‌ها می‌آید

بیست و هفتمین قسمت از برنامه «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «اوقات فراغت» به گفت‌وگو با هومن رازدار دبیر انجمن اوقات فراغت می‌پردازد.

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، بیست و هفتمین قسمت از برنامه «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «اوقات فراغت» به گفت‌وگو با هومن رازدار دبیر انجمن اوقات فراغت می‌پردازد.

در این گفت‌وگو محورهایی همچون «چگونگی گذراندن اوقات فراغت در نوجوانان» «نهادهای متولی اوقات فراغت در کشور»، «دغدغه‌های نوجوانان و خانواده‌ها برای پر کردن اوقات فراغت» و «بهترین روش های استفاده از ایام تعطیلات تابستان» مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

پرانتز باز برنامه‌ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیر خبر نوجوان هر هفته جمعه‌ها ساعت 17 روی آنتن شبکه امید می‌رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفت‌وگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفت‌وگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می‌پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین 13 تا 20 سال می‌توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش‌های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

مخاطبان این برنامه می توانند با شماره 09036883202 در پیام رسان بله و سروش با روابط عمومی برنامه در تماس باشند و در اینستاگرام صفحه پرانتز باز را با نشانی parantezbaz_tv دنبال کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««پرانتز باز» این هفته با تعطیلات داغ تابستانی به خانه‌ها می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..