تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر جدید از بلایی که آتش هورالعظیم بر سر دام‌ها آورد

در روزهای گذشته دو نقطه در شمال تالاب هورالعظیم دچار آتش‌سوزی شد که در اثر آن حدود ۱۸۰۰ هکتار از این تالاب بخش ایران در آتش سوخت که تا چندین روز آسمان خوزستان را دود فرا گرفته بود. شدت گرمای این آتش سوزی به نحوی بود که گاومیش‌ها و برخی احشام در دشت آزادگان نیز دچار آسیب شدند. صراط:

این در حالی است که قاسم بیت سعید، مدیر اداره جهاد کشاورزی دشت آزادگان با اشاره به علت حادثه سوختن گاومیش‌ها در منطقه رومین در بستان، گفت: سه راس گاومیش‌ در منطقه رومین بستان دچار سوختگی شده‌اند و علت این حادثه نیز به دلیل آتش سوزی تالاب هورالعظیم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برآورد میزان خسارت وارد شده به دامداران، برای هر راس گاومیش 10 میلیون تومان و مجموعا 30 میلیون تومان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر جدید از بلایی که آتش هورالعظیم بر سر دام‌ها آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..