تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ عیسی قاسم سه‌شنبه آینده عمل جراحی می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع نزدیک به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که برای درمان به لندن سفرکرده، می‌گویند که او سه‌شنبه آینده دوم مرداد ماه در بیمارستانی در لندن عمل جراحی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، گروه نزدیکان این روحانی برجسته در بیانیه‌ای که منتشر کرده، افزودند که آزمایش‌های اولیه و نمونه خون‌های گرفته‌شده نشانگر وجود بیماری در بدن وی است. بر همین اساس، دو پزشک متخصص برای درمان بیماری آیت الله قاسم تعیین‌شده که عمل جراحی اولیه‌ای را سه‌شنبه آینده در بیمارستانی در لندن صورت خواهند داد.
آیت‌الله قاسم که طی دو سال گذشته از سوی نیروهای رژیم آل خلیفه در محاصره به سر می‌برد هفته گذشته برای درمان وارد لندن شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.
بر اساس گزارش ها، وی به بیماری سرطان مبتلا شده و بیماری او در مراحل اولیه قرار دارد.
«جلال فیروز» نماینده پیشین مجلس بحرین، انتقال آیت‌الله قاسم به لندن را نشانه دستپاچگی رژیم آل خلیفه دانست و هشدار داد که فوت این روحانی برجسته می‌تواند پیامدهای سیاسی گسترده‌ای برای منامه به همراه داشته باشد.
وی که این روزها از نزدیکان این روحانی شیعی به شمار می رود، اظهارات ادعایی مقام‌های رژیم آل خلیفه درباره تامین هزینه درمان او از سوی دولت بحرین را تکذیب و تصریح کرد که مخارج او را خیرین بحرینی پرداخت خواهند کرد.
وی توضیح داد:آنچه از سوی دولت بحرین مبنی بر تامین مخارج درمان آیت‌الله قاسم مطرح می‌شود صحت ندارد. پیروان او در انگلیس هزینه درمان ایشان را متقبل خواهند شد.
دولت بحرین از خرداد سال 95 آیت‌الله قاسم را به اتهام جمع‌آوری اموال خمس سلب تابعیت کرده و منطقه «الدراز» محل سکونت وی را به محاصره درآورد. از سال گذشته نیز دادگاه بحرین وی را به بازداشت خانگی محکوم کرد که از آن زمان به بعد وضعیت جسمانی آیت‌الله وخیم شده و سال گذشته نیز پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرارگرفته بود.
بحرین از بهمن سال 1389 صحنه برگزاری اعتراض‌های خیابانی مردم است که خواستار برکناری رژیم آل خلیفه و آزادی زندانیان سیاسی هستند.
ناآرامی‌های بحرین تاکنون ده‌ها تن کشته و هزاران زخمی بر جای گذاشته است. گروه‌های مدافع حقوق بشر بارها رژیم آل خلیفه را به خاطر سرکوب مخالفان محکوم کرده‌ و خواستار اصلاحات در نظام سیاسی این کشور شده‌اند.
جلال فیروز درباره احتمال جلوگیری آل خلیفه با بازگشت شیخ عیسی قاسم به بحرین گفت: او خود را متعلق به بحرین می‌داند و تمام عمر ارزشمندش را صرف مبارزه با رژیم آل خلیفه کرده‌است، بنابراین تا آخرین لحظه دست از آرمان‌های خود برنخواهد داشت.
وی همچنین افزود: همه احتمال‌ها وجود دارد؛ اما پیروان آیت الله قاسم در حال حاضر نگران سلامت او بوده و مسائل دیگر در اولویت دوم قرار دارد.
در مدت اقامت این روحانی برجسته بحرینی در لندن، جمع زیادی از علمای شیعی مقیم انگلیس از وی عیادت کرده اند. آنهایی که وی را ملاقات کرده، می‌گویند که وضعیت سلامتی او طی یک هفته گذشته روند بهبودی طی کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ عیسی قاسم سه‌شنبه آینده عمل جراحی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..