تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای ازدواج در دهه کرامت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ خدیجه شادکام رابط شبکه جوانان رضوی گنبدکاووس درحاشیه جشن با اجازه امام رضا بله،گفت: در این مراسم ۱۱۰ کارت هدیه ۲میلیون تومانی به زوجین اهداء شد که یک میلیون تومان هدیه آستان قدس رضوی است و یک میلیون تومان دیگر هدیه خیرین کانون‌های خادم یاری مجمع ازدواج و موسسه آبشار عاطفه‌ها است.

وی اضافه کرد: زوجینی که در این دهه عقد کنند از ۵۰ میلیون تومان تسهیلات در غالب ۳۰ میلیون تومان خرید کالای ایرانی و۲۰ میلیون تومان وام کمک هزینه مسکن و ازدواج بهره مند می‌شوند.

رابط شبکه جوانان رضوی گنبدکاوس گفت: زوج‌هایی که در این دهه عقد کنند می‌توانند ۳ روز رایگان مهمان امام رضا علیه السلام باشند.

جشن‌های زیر سایه خورشید تا ۳۱ تیر ادامه دارد.

انتهای پیام/م

ازدواج در دهه کرامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای ازدواج در دهه کرامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..