تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو تهدید تحریم و عملیات سایبری در شبکه‌های اجتماعی با پمپاژ شایعه جدی است/دشمن را نباید گم کنیم

دو تهدید تحریم و عملیات سایبری در شبکه‌های اجتماعی با پمپاژ شایعه جدی است/دشمن را نباید گم کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر زارعی جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور عصر امروز در سلسله نشست‌های بصیرتی و تحلیلی گفتمان انقلاب اسلامی در محل مسجد المهدی کرمان اظهار کرد: در تاریخ کشورمان از گذشته با حوادث بزرگی مواجه بوده‌ایم، در تاریخ صدر اسلام هم حوادث و امتحانات بزرگی پشت سر گذاشته شده و این دین و شریعتی که امروز در اختیار ماست حاصل زحمات، شهادت‌ها و تلاش‌های بسیاری از شخصیت‌ها در طول تاریخ از ائمه معصومین گرفته تا علما و بزرگان و مجاهدین این مسیر است.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: وقتی که این حوادث را بررسی و به عنوان امتحان الهی به آن نگاه می‌کنیم، مهم‌ترین نکته، بررسی تاریخ گذشتگان و راز و رمز موفقیت و یا مردود شدن آن‌هاست.

وی گفت: اگر ما در شرایط مشابه قرار بگیریم باید از تجربه گذشته استفاده کنیم و این شاید مهم‌ترین فلسفه‌ مطالعه تاریخ است که در قرآن کریم هم خداوند سرگذشت حضرت ابراهیم و قوم بنی‌اسرائیل و اقوام مختلف را یبان می‌فرماید تا ما درس بیاموزیم.

زارعی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که در مطالعه تاریخ به آن برخورد می‌کنیم، بحث دشمن‌شناسی است، در حوادثی که پیش آمده هر کجا در تاریخ ملت ما و مبارزین، دشمن را گم کرده‌، تحلیل‌شان از دشمن اشتباه بوده و درست تشخیص نداده‌اند، ما شکست خورده‌ایم و خسارت‌های بزرگی به کشور وارد شده است.

وی تاریخ مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت را مورد بازخوانی قرار داد و افزود: مشروطیت یک نهضت آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی به پیشگامی علما در واکنش به ضعف شاه قاجار در اداره کشور بزرگ ایران بود که خیلی از شخصیت‌ها در این مسیر به شهادت رسیدند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همزمان با نهضت مشروطیت در ایران، در غرب هم تحولاتی بود و ما همپای تحولات دنیا بودیم و در برخی از زمینه‌ها جلوتر قرار داشتیم چرا که در مشروطیت ما به اسلام به عنوان دین اداره جامعه بر اساس احکام الهی و بهترین مسیر برای زندگی جمعی معتقد بودیم.

زارعی افزود: بعد از مدت‌ها شیخ فضل الله نوری از علمای تراز اول اعلام کرد، مشروطیت باید بر اساس اسلام باشد ولی این که شما می‌بینید با توجیهات انگلیسی‌ها در حال انجام است، برخی به ایشان ایراد گرفتند و گفتند تندروی می‎کنید، بگذارید مشروطیت به نتیجه برسد سپس آن را اسلامی کنیم ولی شیخ فضل‌الله مقاومت کرد و گفت آبی که از مسیر خارج شد دیگر نمی‌شود به مسیر بازگرداند.

وی ابراز کرد: کار به جایی رسید که شیخ فضل‌الله نوری محکوم به اعدام می‌شود و بعد از مدتی کوتاه مخالفان او اعتراف کردند که شیخ درست می‌گفت.

زارعی در ادامه گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم و توطئه، شاهد دشمنی آمریکا و انگلیس با ملت و انقلاب شدیم، کاری کردند اولین کشوری که باید پیروزی انقلاب را به عنوان یک کشور دوست، همسایه، مسلمان و شیعه به ما تبریک بگوید، به ما حمله کرد.

وی علت موفقیت ما در دفاع مقدس را دشمن‌شناسی امام(ره) دانست و افزود: ملت از امام(ره) تبعیت کردند و تمام انرژی را برای شکست دشمن به کار گرفتند، پس از آن آمریکایی‌ها به جنگ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با ملت ایران رو آوردند و تا امروز هم ادامه داده‌اند.

زارعی به سندی اشاره کرد که آمریکا ارائه داده و در آن اعتراف می‌کند نتوانسته نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد و به ارائه راهکار برای رسیدن به هدف می‌پردازد.

وی افزود: با آمدن ترامپ برخی در ایران دچار اشتباه شدند و گفتند آقای اوباما با ما خوب بود و ترامپ با ما بد است، این هم اشتباه است چرا که سند مورد بحث من مربوط به زمان اوباما است و نشان می‌دهد این دو تفاوتی با هم ندارند، طبق این سند آمریکا اعتراف می‌کند که در موقعیتی نیستیم که با ایران جنگ نظامی بکنیم و باید قدرت اعمال فشار را بالا ببریم.

زارعی گفت: در این سند ایران، روسیه و چین را سه دشمن آمریکا عنوان کرده و می‌گوید راهبرد اعمال فشار، جایی میان قدرت نرم و قدرت سخت قرار می‌گیرد و تلاش می‌کند جایگزین گزینه نظامی شود، این سند از مطالعه نقاط ضعف ایران، چین و روسیه صحبت می‌کند و ابزارهای مختلفی را برای فشار بر این سه کشور در زمینه‌های مالی، بانکی، اقتصادی، سایبری و غیره مطرح می‌کند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از موانعی هم که بر سر راه خود دارند گله‌مندند و مزیت‌های این راهبرد را بازدهی بالا و هزینه کم می‌دانند، آن‌ها در ارزیابی‌های خود اعلام می‌کنند در ایران تحریم اثر جدی گذاشته، حمایت از نیروهای اپوزوسیون و حملات سایبری در ایران امیدوارکننده است.

زارعی گفت: در حال حاضر دو تهدید جدی داریم که عبارتند از تحریم و عملیات سایبری در شبکه‌های اجتماعی با پمپاژ شایعه، دشمن به این دو ابزار دل بسته و معتقد است اگر به ایران فشار بیاوریم، می‌توانیم موفق شویم.

وی تاکید کرد: دشمن را نباید گم کنیم و بدانیم اوباما و ترامپ و انگلیس در دشمنی با ما فرقی با هم ندارند، 150 سال قبل در عربستان وهابیت و در ایران بهائیت را برای مبارزه با ما راه‌اندازی کردند و امروز هم فرقه‌های گوناگون درست می‌کنند و در شرایط حاضرهم آمریکایی‌ها قصد دارند با ضعف‌هایی که در کشور داریم به ما آسیب جدی بزنند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها معتقدند اگر به مردم فشار بیاوریم آن‌ها اعتمادشان به نظام را از دست می‌دهند و ما به هدف‌مان می‌رسیم ولی اگر ظرف یک سال آینده نتوانیم نظام ایران را از پای درآوریم دیگر هرگز نخواهیم توانست.

زارعی تصریح کرد: فرصت‌های ما بسیار زیاد و ما در قدرت هستیم اگر مواردی را رعایت کنیم پوزه دشمن را به خاک می‌مالیم، لذا ضمن کمک به مسؤولان برای حل مشکلات، مسؤولان هم همت کنند و قبل از بروز مشکلات آن‌ها را حل کنند.

انتهای پیام/ب

صحبت های جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور در کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو تهدید تحریم و عملیات سایبری در شبکه‌های اجتماعی با پمپاژ شایعه جدی است/دشمن را نباید گم کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..