تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گردوخاک شعاع دید در خوزستان را کاهش داد

گردوخاک شعاع دید در خوزستان را کاهش دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سبزه‌زاری سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان درباره شرایط جوی حاکم بر آسمان استان اظهار داشت: از عصر امروز گردوخاکی محلی بر آسمان برخی از شهرهای استان حاکم شده که دید در برخی از مناطق غربی و مرکزی استان را کاهش داده است.

وی افزود: تا ساعت قبل دید در شوش به 2 کیلومتر رسیده بود که با گذشت زمان اکنون دید به 1500 متر کاهش یافته است همچنین در اهواز نیز دید به 2 کیلومتر کاهش خواهد یافت اما این کاهش دید ادامه‌دار نخواهد بود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه این گردوخاک بر روی مرز عراق تشکیل شده که گردوخاک قسمت‌های داخلی نیز به آن افزوده شده، بیان کرد: انتظار می‌رود گردوخاک در فردا بعداز ظهر از بین برود.

وی با بیان اینکه تا ظهر فردا انتظار گرما را داریم ولی پس از آن کاهش دما را تا آخر هفته خواهیم داشت و پیش‌بینی می‌شود دمای هوا در اهواز به 46 الی 47 درجه سانتی‌گراد برسد، افزود: حداکثر دمای هوای امروز استان در شوش با 50 درجه بوده همچنین دمای هوا در اهواز 48 درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای پیام/ب

گرد وخاک بر آسمان خوزستان حاکم شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گردوخاک شعاع دید در خوزستان را کاهش داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..