تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ای طبیعی برای درمان بی خوابی

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ شربت عرق نسترن و بیدمشک حاوی انواع ویتامین‌های A ، C ، E ، گروه ویتامین‌های B مانند B۱، B۲، B۶ ، پروتئین، کلسیم، سدیم، پتاسیم، روی، آهن، منیزیم، اسید سیتریک، مالیک و فولیک، فسفر، تانن و قند مانند گلوکز، ساکاروز و فروکتوز است.

برای بررسی خواص شربت عرق نسترن و بیدمشک و اینکه مصرف این شربت برای چه افرادی مفید است با حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت‌وگو کردیم که در ادامه مشروح آن را می‌خوانید.

غلبه بر بی‌خوابی با شربتی گوارا / خوابی آرام و راحت را با مصرف شربتی آرام‌بخش داشته باشید

مهم‌ترین خواص شربت عرق نسترن و بیدمشک

حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درباره مهم‌ترین خواص شربت عرق نسترن و بیدمشک اظهار کرد: این شربت بسیار آرام‌بخش است و نقش موثری در تقویت قلب، سیستم عصبی و رفع بی‌خوابی دارد؛ شربت عرق نسترن و بیدمشک بیماری‌های کلیوی (نارسایی‌ها و ورم کلیه) را از بین می‌برد و به پاکسازی مجاری ادراری و دفع سنگ کلیه هم کمک می‌کند.

وی درباره خواص دیگر شربت عرق نسترن و بیدمشک بیان کرد: این شربت قند، فشار و چربی خون را کاهش می‌دهد و برای مبتلایان به کم‌خونی و کودکان در حال رشد بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: دمنوش‌هایی که بی‌خوابی را ضربه‌فنی می‌کنند

این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: شربت عرق نسترن و بیدمشک به علت داشتن ویتامین‌های A ، C  و E خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد بنابراین سیستم ایمنی را تقویت و بدن را در برابر بیماری‌های مختلف به ویژه انواع سرطان‌ها محافظت می‌کند.

عظمایی تاکید کرد: شربت عرق نسترن و بیدمشک تاثیر چشمگیری در تقویت و شادابی پوست و مو، رفع عطش و تب بدن دارد؛ این شربت خون را تصفیه و به برطرف شدن خارش، اگزما، حساسیت پوستی و کهیر کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: علت و درمان بی خوابی شبانه

وی یادآور شد: شربت عرق نسترن و بیدمشک نشاط‌‌آور است و نقش موثری در رفع افسردگی، خستگی، بی‌حالی و عفونت‌های ویروسی دارد.

غلبه بر بی‌خوابی با شربتی گوارا / خوابی آرام و راحت را با مصرف شربتی آرام‌بخش داشته باشید

مواد لازم برای تهیه یک و نیم لیتر شربت عرق نسترن و بیدمشک

عرق نسترن                                    یک و نیم لیوان
عرق بیدمشک                               یک لیوان
گلاب                                             نصف لیوان
عسل                                               پنج تا هفت قاشق غذاخوری
آب                                                  یک لیتر
آب جوشیده ولرم                         نصف استکان
زعفران دَم‌کرده                             یک قاشق غذاخوری
یخ                                                   به مقدار لازم
آب لیموترش تازه                          به مقدار لازم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ای طبیعی برای درمان بی خوابی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..