تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشان

آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فتحی سرپرست جدید باشگاه استقلال این روز ها راهی ترکیه شده است تا در کنار تیم حضور داشته باشد او همچنین با بازیکنانی مانند تیام و جباروف هم به مذاکره نشسته است و در همین راستا شنیده شده که قرار است تیام هرچه زودتر خودش را به کادر فنی باشگاه معرفی کند. طبق هماهنگى هاى فتحى قرار است طلب ٦٣ هزار دلارى تيام كه تامين شده است و  امروز به حساب او واريز شود و در نهايت تيام در يكى دو روز آينده به همراه مدير برنامه هاى خود راهى ايران شود.

جپاروف به ازبكستان برگشت

هافبك ازبكستانى آبى پوشان پايتخت كه براى مذاكره با مديران استقلال به تركيه آمده بود در نهايت راهى كشورش شد.فتحى سرپرست جديد استقلال مذاكراتى را با مدير برنامه هاى اين بازيكن داشته و همچنان این مذاكرات ادامه دارد.جپاروف خواستار عقد قرارداد يه ساله با استقلال است اما مديران آبى پوش درصدد منعقد كردن قرارداد يك ساله با اين بازيكن هستند.

استقلالى ها امروز راهى استانبول مى شوند

كاروان تيم فوتبال استقلال امروز پس از انجام تمرين راهى استانبول مى شود تا در يكى از هتل هاى اين شهر مستقر شوند.شاگردان شفر پس از برگزارى آخرين تمرين خود در اردو راهى استانبول مى شوند تا گردش و تفريحى را در اين شهر داشته باشند.

زمان بازگشت كاروان استقلال و سرپرست جديد به تهران

طبق هماهنگى ها كاروان تيم فوتبال استقلال روز يكشنبه ساعت ٩:٣٠ به استانبول را به سمت تهران ترك مى كنند و در اين ميان قرار است فتحى سرپرست جديد تيم و نوروزى معاون پزشكى باشگاه نيز زودتر از كاروان آبى هار راهى تهران شوند و تركيه را ترك كنند.

آقا خان از لیست خارج می شود

مرتضى آقاخان بازيكن جديد تيم فوتبال استقلال كه با اين تيم قرارداد امضا كرده به دليل مصدوميت نمى تواند براى استقلالى ها مثمر ثمر باشد و اين بازيكن با توجه به اينكه بايد روى پاى خود عمل جراحى قرار دهد به همين دليل از ليست استقلال خارج مى شود.

بیشتر بخوانید:اتهام بزرگ به سرمربى تيم فوتبال استقلال 

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار باشگاه استقلال / پرداخت طلب تیام در دستور کار مدیران جدید آبی پوشان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..