تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنزما رئیس ناپولی را «دیوانه» خواند

خبرگزاری ایسنا: ناپولی در فصل جابجایی تابستانی با کارلو آنچلوتی، سرمربی سرشناس ایتالیایی قرارداد امضا کرد. در روزهای اخیر خبرهای زیادی درباره علاقه این باشگاه ایتالیایی به جذب کریم بنزما و آنخل دی ماریا به گوش رسیده است اما رئیس این باشگاه در واکنش به جذب این دو بازیکن، گفت‌: ناپولی تنها می‌خواهد با بازیکنان جوان قرارداد امضا کند.

این واکنش دی لاورنتیس باعث شد تا کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید با منتشر کردن پستی رئیس باشگاه ناپولی را دیوانه بخواند.

بنزما با منتشر کردن عکسی از خود در کنار دی ماریا نوشت: یک دیوانه دیگر به فهرست اضافه شد. شماره "9" باعث دیوانگی آنها شده است.

بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید خبرهای زیادی درباره جدایی کریم بنزما هم از این تیم به گوش می‌رسد اما هنوز این اتفاق رخ نداده و به نظر می‌رسد که این مهاجم فرانسوی مورد اعتماد سرمربی جدید رئال مادرید است و در تیم می ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنزما رئیس ناپولی را «دیوانه» خواند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..