تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خارش‌هایی که زنگ خطر بدن را به صدا در می‌آوردند/ کابوسی پنهان در پشت لنزهای زیبا / خواب مرگ چيست؟/ درمانی فوری برای دل درد همیشگی دختران

خارش‌هایی که زنگ خطر بدن را به صدا در می آوردند/ درمانی فوری برای دل درد دختران/ کابوسی پنهان در پشت لنزهای زیبا / راهکارهایی ساده برای مبارزه با این بیماری دردناکبرخى افراد مدام در بدن خود احساس خارش دارند و از ديگران درخواست دارند كمرشان را بخارانند، غافل از اين حالت از وجود یک بیماری در بدن بر می‌دهد.

هرگز در این وقت از روز نخوابید

يكى از بدترين عادت ها، خوابيدن هنگام غروب آفتاب است كه در طب سنتى به خواب هلاكت معروف است؛ خواب در هنگام غروب و بى نظمى در ساعات استراحت موجب اختلال در عملكرد هورمون‌ها مى شود، افراد بايد بين ساعت ٢١ تا ٢ صبح بخوابند تا عملكرد هورمون ها دچار مشكل نشود، اگر در طول روز احساس خستگى و خواب آلودگى داشتيد دوش آب سرد بگيريد تا خواب از سرتان بپرد و سرحال شويد

رفلاكس معده چیست؟

رفلاكس در واقع بازگشت محتويات معده به مرى است؛ اغلب افراد وقتی غذایی ناسازگار با بدنشان می‌خوردند، دچار چنين حالتى مى‌شوند، اين مشكل اصولا همراه با سوزش سردل، احساس درد همراه با سوزش زير جناغ سينه همراه است.

عواملى كه سبب بروز اين بيمارى مى‌شود عبارتند از پرخورى و بلافاصله پس از مصرف غذا خوابيدن، پوشيدن لباس‌هاى تنگ كه روى شكم و ناحيه كمر فشار وارد كند، ورزش شديد پس از مصرف غذا لذا كسانى كه دچار اين مشكل مى‌شوند بايد از انجام اين قبيل كارها پرهيز كنند تا مداوا شوند.

//// علت دل درد مدام دختران چيست؟

برخى از دختران مدام احساس دل درد و سر درد دارند، مطالعات نشان داده است كه يكى از علت هاى دل درد در دختران تخمک گذارى دردناک در آن ها است، معمولا بين خونريزى هاى عادت ماهيانه مايعات و خونى آزاد مى‌شود كه همراه با درد شديد است، اين درد به هيچ وجه نگران كننده نيست.

يكى ديگر از علت‌ها عفونت هاى ادرارى است، راه درمان اين دردها مصرف امگا است كه ريتم قائدگى را تنظيم مى‌كند، قابل ذكر است از مصرف قرص هايى مانند ژلوفن پرهیز کنيد زيرا باعث اختلالات تخمک گذارى در آينده خواهد شد.

////به بهانه زيبايى سلامتى را به خطر نيندازيم/علت بختك چيست؟/ به اين دلائل بدنتان مدام خارش دارد/علت اسيدى شدن معده چيست؟

علت خارش شديد بدن

برخى افراد مدام در بدن خود احساس خارش دارند و مدام از ديگران درخواست دارند كمرشان را بخارانند، غافل از اينكه اين نشانه‌اى از بيمارى در بدن او است، خارش شديد در تمامى بدن نشانه دهنده بيمارى كليوى در بدن است، پزشكان علت اين خارش را تجمع سموم در بدن مى‌دانند.

خارش در بدن نشان دهنده بيمارى هايى چون كليوى، كبد، بيمارى نخائى و بيمارى سلياكى است كه نبايد به سادگى از كنار آن گذشت و بايد سريع اقدام به درمان كرد.

////به بهانه زيبايى سلامتى را به خطر نيندازيم/علت بختك چيست؟/ به اين دلائل بدنتان مدام خارش دارد/علت اسيدى شدن معده چيست؟

استفاده از لنزهاى رنگى ممنوع

لنزهاى طبى منافذى دارند كه قرنيه مى تواند از طريق آنها تنفس كند؛ زمانى كه لنز به صورت رنگى ساخته مى شود براى يكپارچه شدن رنگ و زيبا شدن آن منافذش مسدود می‌شود، در اين حالت ديگر اكسيژن و هوا از آن عبور نمى‌كند و به دنبال آن قرنيه با مشكل مواجه خواهد شد، آسيب به قرنيه خطرناک است و به سرعت پيشرفت مى‌كند چون قرنيه بدون رگ است و ترميم آن راحت انجام نمى شود.

////به بهانه زيبايى سلامتى را به خطر نيندازيم/علت بختك چيست؟/ به اين دلائل بدنتان مدام خارش دارد/علت اسيدى شدن معده چيست؟

انتهاى پيام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خارش‌هایی که زنگ خطر بدن را به صدا در می‌آوردند/ کابوسی پنهان در پشت لنزهای زیبا / خواب مرگ چيست؟/ درمانی فوری برای دل درد همیشگی دختران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..