تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب طالبی بخورید و قلب خود را بیمه کنید/ درمان عفونت‌های زنانه با گیاهی دارویی/ چاق شدن صورت با خوراکی فوق العاده خوشمزه/ روشی طبیعی برای درمان کبد چرب

مطالعات نشان داده است که ژله خاصیت شگفت انگیزی دارد این پیش غذای لذیذ اگر در وعده‌های غذایی گنجانده شود به سلامتی افراد کمک شایانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

دمای مناسب آب شدن گوشت

برخی خانم‌ها به ویژه خانم های شاغل به دلیل اینکه برای غذا درست کردن زمان کافی ندارند؛ برخی مواد غذایی مانند گوشت و مرغ را صبح از یخچال خارج می‌کنند تا زمانی که به خانه برگشتند بتوانند سریع غذا را درست کنند اما از مضرات این کار غافل هستند.

به هیچ وجه یخ گوشت را نباید در درمای داخل خانه آب کرد، زیرا ممکن است گوشت حالتی آبدار پیدا کند که بسیار خطرناک و مضر است، یخ گوشت باید در یخچال و در دمای بیشتر از پنج درجه سلسیوس آب شود.

///////////////

فواید ژلاتین چیست؟

مطالعات نشان داده است که ژله خاصیت شگفت انگیزی دارد این  دسر لذیذ اگر در وعده‌های غذایی گنجانده شود به سلامتی افراد کمک شایانی می‌کند؛ زیرا ژلاتین آن باعث بهبود توانایی ذهن، تقویت مفاصل و قلب، افزایش سوخت سوخت و ساز بدن، تقویت تاندون‌ها و رباط‌ها، جلوگیری از پوکی استخوان و آرتروز می‌شود، همچنین این دسر  اگر صبح و ناشتا مصرف شود برای چاق شدن صورت مفید است و می‌توان آن را استفاده کرد، علاوه بر این موارد خاصیت سیرکنندگی دارد و برای کاهش وزن مفید است.

///////////////

چگونه رحم را پاکسازی کنیم؟

برخی از خانم‌ها از اینکه دچار عفونت شده‌اند گله و شکایت دارند و به فکر راه چاره‌ای برای درمان این بیماری خود هستند، محققان طب سنتی برای پاکسازی رحم،  رازیانه را توصیه می‌کنند؛ هر روز به میزان یک قاشق چایخوری پودر رازیانه را داخل لیوان آب جوش بریزید و بگذارید 10 دقیقه دم بکشد و سپس آن را میل کنید، با این کار تمام هورمون‌های زنانه تنظیم و رحم به صورت کامل پاکسازی می‌شود و احتمال ابتلا به تمام بیماری‌های مربوط به رحم صفر خواهد شد.

///////////////

چربی‌های کبدی

شیوع بیماری‌های کبدی به سرعت در حال افزایش است؛ به خصوص کبد چرب غیر الکلی که حاصل تجمع در کبد است، مصرف مکمل‌های روغن ماهی می‌تواند عملکرد کبد و التهابات را بهبود ببخشد که باعث کاهش علائم کبد چرب غیر الکلی و کاهش مقدار چربی در کبد می‌شود، همچنین ماهی به دلیل خاصیتی که دارد برای از بین بردن چربی کبد بسیار توصیه می‌شود، اگر هفته‌ای یکبار این غذای لذیذ را مصرف کنند کمبود ویتامین‌هایتان جبران خواهد شد و چربی کبدتان از بین خواهد رفت.

///////////////

فواید آب طالبی

آب طالبی به شدت مانع از انباشته شدن پلاکت‌ها می‌شود در نتیجه از انعقاد و لخته شدن خود در رگ‌ها جلوگیری می‌کند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد؛ طالبی یبوست را درمان و پوست را شاداب می‌کند؛ همچنین مانند سیر و پیاز دارای آدنوزین است که رقیق کننده خون و ضد انعقاد خون بوده به همین دلیل باعث کاهش خطر حمله‌های قلبی می‌شود.

///////////////

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب طالبی بخورید و قلب خود را بیمه کنید/ درمان عفونت‌های زنانه با گیاهی دارویی/ چاق شدن صورت با خوراکی فوق العاده خوشمزه/ روشی طبیعی برای درمان کبد چرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..