تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازگاری Waze با Android Auto +تصاویر

سازگاری Waze با Android Auto +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپلیکیشن Waze نسخه Android Auto را دریافت خواهد کرد تا به عنوان یک اپلیکیشن جدا از Maps کار کند. Android Auto به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با گوشی‌های اندروید خود بدون استفاده از دستان و با رابطه بهینه شده، موسیقی داخل خودرو را کنترل کنند و ارتباط برقرار کنند.

این اپلیکیشن قبلا با خودروهای دارای دستیار اندروید فقط با دستگاه‌هایی که روی سر قرار می‌گرفتند، قابل کنترل و مسیریابی بود اما چند هفته پیش بر اساس خبری از Android Police، آپدیت جدید Waze از برنامه Android Auto را پشتیبانی می‌کند.

وقتی که داشبورد اندرویدی دارای برنامه Android Auto در خودرو باز می‌شود، دومین گزینه‌ای که در آن دیده می‌شود، برنامه Waze است که رانندگان می‌توانند با استفاده از آن مسیر خود را پیدا کنند.

سازگاری Waze با Android Auto +تصاویر

انتهای پیام/

پشتیبانی Android Auto از Waze +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازگاری Waze با Android Auto +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..