تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ایران به تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم‌صهیونیستی

واکنش ایران به تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم‌صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام قاسمی گفت: رژیم نامشروع و نژاد پرست صهیونیستی بر اساس اشغال فلسطین و قتل عام صاحبان اصلی سرزمین آن شکل گرفته و اقدام اخیر پارلمان این رژیم تایید دیگری بر ماهیت و رویکرد نژادپرستانه این رژیم در طول ۷۰ سال گذشته است.

قاسمی افزود: حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی و اقدام دولت ترامپ در انتقال سفارت این کشور به قدس و تلاش برخی از کشورهای عربی در عادی سازی روابط با غاصبان سرزمین فلسطین و عدم مجازات این رژیم بدلیل نقض قوانین و مقررات بین المللی و کشتار روزانه مردم مظلوم فلسطین، موجب گستاخی آنان در تداوم سیاست یهودی سازی فلسطین و پاکسازی قومی آن شده که بی شک بی ثباتی و افزایش ناامنی بیشتر را در منطقه بدنبال خواهد داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه عصر نژاد پرستی و آپارتاید به پایان رسیده تاکید کرد: نژاد پرستی در فلسطین اشغالی نیز با همت و مقاومت مردم فلسطین و ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان برچیده خواهد شد.

لازم به ذکر است که مجلس نمایندگان رژیم صهیونیستی موسوم به کنست، قانونی نژادپرستانه موسوم به «کشور-ملت یهود» را تصویب کرد که سرزمین فلسطین را متعلق به یهودیان می داند. 

به موجب این قانون سرزمین فلسطین وطن تاریخی ملت یهود تلقی و در آن تاکید شده است که فقط یهودیان حق تصمیم گیری درباره این سرزمین را دارند.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ایران به تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود در مجلس رژیم‌صهیونیستی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..