تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توکیو از قطع صادرات نفت از ایران خبر داد

یک رسانه ژاپنی از آماده شدن توکیو برای قطع صادرات نفت از ایران خبر داد.

ژاپن نفت عربستان و امارات را جایگزین نفت ایران می کند

روزنامه «نیکی ایژین ریویو» اعلام کرد که شرکت های توزیع‌کننده نفت در ژاپن خود را آماده می‌کنند تا واردات نفت از ایران را به حالت تعلیق در آوردند.

بنا به تهدیدهای آمریکا، قرار است ژاپن واردات نفت خود از ایران را تا ماه اکتبر سال جاری به صفر برسد و نفت عربستان سعودی و امارات‌ متحده عربی احتمالا در بازار این کشور جایگزین نفت ایران خواهد شد.

ایالات متحده اواخر ماه گذشته میلادی به شرکت‌های ژاپنی اعلام کرد واردات نفت خام از ایران را تا چهارم نوامبر متوقف کنند، چرا که این کشور بنا دارد دور بعدی تحریم‌های خود علیه ایران را در این تاریخ آغاز کند.

این خبر در حالی منتشر می شود که چند روز قبل وزیر خزانه داری آمریکا از احتمال معافیت برخی از کشورهای خریدار نفت ایران از تحریم های آمریکا خبر داده بود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توکیو از قطع صادرات نفت از ایران خبر داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..