تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس تلفنی پوتین و نتانیاهو درباره ایران و سوریه

ساعت 24-کاخ کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در تماسی تلفنی درباره تحولات خاورمیانه به ویژه روند اوضاع در سوریه رایزنی کردند.

نتانیاهو باز هم در این تماس تلفنی گفته است اسرائیل با آنچه وی "حضور نظامی ایران در سوریه" خوانده مقابله خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خرداد ماه نیز گفته بود این رژیم «به اقدام علیه مقاصد [ایران] برای شکل‌دهی به حضوری نظامی در سوریه ضد [اسرائیل] ادامه می‌دهد»، اقداماتی که به‌ادعای نتانیاهو تنها به مناطق نزدیک به بلندی‌های جولان محدود نشده، بلکه شامل هر جایی در سوریه است.

نتانیاهو در شرایطی چنین ادعایی می‌کند که مقامات کشورمان به‌کرّات عنوان کرده‌اند تنها بنا به درخواست دولت قانونی سوریه در قالب «کمک‌های مستشاری» در این کشور حضور دارد.

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس تلفنی پوتین و نتانیاهو درباره ایران و سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..