تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروی پرنده ولوو ۲۰۱۹ می‌آید / عکس

به گزارش خبرآنلاین، خودروی پرنده هیبریدی-برقی چند سالی است توسط استارتاپ مذکور درحال‌توسعه بوده اما قرار است سال آینده به‌صورت تجاری و تولید انبوه وارد بازار شود.{لینک}

مدیران کمپانی Terrafugia اعلام کردند که خودروی دو سرنشینه Transition، در بخش امنیت سیستم، موتور و فنون پروازی آپدیت شده است و جای بیشتری برای قرار دادن وسایل در نظر گرفته‌شده است.

حالت Boost اجازه می‌دهد تا در حین پرواز قدرت بیشتری به وجود آمده و خودروی پرنده سریع‌تر به مقصد برسد.

باتری‌های لیتیوم فسفات در کنار موتور سنتی برای این خودروی پرنده تعریف‌شده است و خریداران باید گواهینامه پرواز با هواپیماهای سبک را برای استفاده از این خودرو دریافت کنند.

خودروی Transition صد مایل بر ساعت سرعت داشته و تا ارتفاع 10 هزار فوتی در هوا به پرواز درمی‌آید. تا ۴۰۰ مایل نیز قادر به حرکت با یک‌بار شارژ باتری خواهد بود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروی پرنده ولوو ۲۰۱۹ می‌آید / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..