تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت مدیر شبکه ۳ از اتهام‌زنی‌های اخیر به مجریان سیما

مدیربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی فروغی مدیر جوان شبکه سوم سیما با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به ماجرای اتهامات وارده به برخی مجریان سیما و ارتباط آنها با یک موسسه اعتباری غیرمجاز واکنش نشان داد.

فروغی در اینستاگرام خود نوشت:

علاقه‌مندان سینما حتما به یاد دارند که در فیلم تحسین شده‌ی «محرمانه‌ی لس آنجلس»، روزنامه‌ای وجود دارد به نام «هاش هاش» که کار ویژه‌اش انتشار مطالب افشاگرانه‌ از فسادها و اتفاقات پشت پرده‌ی شهر لس آنجلس و حواشی زرد ستارگان هالیوودی است. فیلم با متنی از این روزنامه آغاز می‌شود و تصویری که از آن می‌سازد، تصویر یک رسانه‌ی جسور و افشاگر در برابر فسادهاست. اما هر چه پیش می‌رویم، به تدریج مشخص می‌شود این روزنامه و سردبیرش «سید هاجنس» با بازی «دنی دویتو» اتفاقاً خود آلت دست مفسدین شهرند که در پوشش افشاگری، رقبا و دشمنان خود را بدنام می‌کنند.

این مقدمه را گفتم تا بگویم حکایت شبکه‌ی 3 و حواشی خبری این روزهایش، چیزی است شبیه به همین ماجرای فیلم بالا. چنانکه چند روزیست نوبت یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی شبکه‌ی ۳ شده تا هدف اتهامات «افشاگرانه» قرار گیرد. گویا افرادی که در این چند صباح سرمایه‌ی اجتماعی و اعتماد مردم نسبت به خود را از دست رفته می‌بینند، از «شرق» و غرب کمر به افشاگری بسته‌اند! دیروز حاج حسین یکتا و خبر دروغی در مورد موسسه‌ی مالی اعتباری‌اش و امروز احسان علیخانی و زد و بند با یک موسسه‌ی مالی اعتباری دیگر فاسد. انگار روایت قصه‌های مردم جرمی نابخشودنی است.و برخی به دنبال تخریب رسانه ملی و سرمایه های آن هستند.

اما دست‌اندرکاران «آشنا»ی این سناریوی نخ‌نما شده، باید بدانند که شبکه ۳ مهمترین سرمایه‌ی خود را اعتماد مردم و نیروی انسانی پاکدست خود می‌داند و از این سرمایه تا به آخر دفاع می‌کند. در همین راستا، بعد از سالها شنیدن قصه های مردم، فردا نوبت احسان علیخانی است تا قصه‌های خودش را برای مردم روایت کند و شفاف با مردم از تهمت‌های اخیر بگوید.

در دوره‌ی جدید شبکه ۳، استراتژی «سکوت» در برابر «دروغ» و «تهمت» به تاریخ پیوسته و همه اینها در موجی معکوس به اصل ایجاد آن برمی گردد.
پى نوشت: تصوير بالا همان لحظه اى است كه با صحنه سازى، براى چهره هاى تلويزيون پرونده سازى مى كنند.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر برخی رسانه‌ها خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه چند تن از مجریان سیما از مؤسسه اعتباری ثامن‌الحجج مبالغ هنگفتی را دریافت کرده‌اند؛ خبری که از سوی مجریان نامبرده تکذیب شد.

روایت  مدیر شبکه ۳ سیما از اتهامات به چهره های این شبکه و ادعای ارتباط آنها با یک موسسه اعتباری

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت مدیر شبکه ۳ از اتهام‌زنی‌های اخیر به مجریان سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..