تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در ازدواج‌های سفید چه کسی بیشتر ضرر می‌کند؟ +فیلم

رحیم پوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در جامعه اسلامی خانواده مهم‌ترین کانون تربیت و رشد انسان است و فرد اولین و مهم ترین شناخت‌ها را از زندگی و جامعه، از درون خانواده خود فرامی‌گیرد.

بنابراین اگر خانواده‌ای کانون مهر و محبت و احترام متقابل افراد درون خانواده به یکدیگر باشد و احکام شرعی در آن مهم شمرده شود، این خانواده بستر اعتلا و رشد معنوی فرد را فراهم می‌آورد و این انسان می‌تواند خدمات ارزنده‌ای را به خود و جامعه خود هدیه کند ولی اگر بالعکس، فردی در خانواده‌ای رشد یابد که روابط محرم و نامحرمی در آن رعایت نشود و اعضای خانواده نسبت به اصول شرعی بی‌تفاوت باشند، بدون شک نباید انتظار داشت که این فرد منشاء خدمات در جامعه شود.

یکی از مهم ترین برنامه‌های غرب برای به انحطاط کشاندن جامعه ما، از هم پاشیده شدن خانواده به طُرُق مختلف است. روزی با انتشار فیلم‌های نامناسب، روزی با پخش سریال‌هایی که خیانت عضو جدایی ناپذیر آن است، روزی با کمپین‌های مخالفت با حجاب و عفاف و روزی هم با مسئله‌ای تحت عنوان ازدواح سفید!!!!

ازدواج سفید برنامه‌ای است که غرب در حال تجویز برای جامعه‌های مسلمان به خصوص جامعه اسلامی ایران است. مفهومی که در آن دختر و پسر بدون هیچ قید و شرط قانونی و شرعی و به صورت حرام با یکدیگر رابطه دارند. این نوع رابطه علاوه بر این که در دین اسلام مطلقاً حرام و مردود تلقی شده در عرف جامعه نیز موضوعی قبیح شمرده می‌شود‌.

در ادامه ویدئویی کوتاه از صحبت‌های حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ازدواج سفید مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در ازدواج‌های سفید چه کسی بیشتر ضرر می‌کند؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..