تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بین فغانی و داوران دیگر ما ده سال فاصله است

فعلا بین فغانی و داوران دیگر ما ده سال فاصله است که باید این فاصله جبران شود .

بعد از حذف تیم ملی در مسابقات جام جهانی فوتبال، ایران تا آخرین دور رقابت ها نماینده داشت. علیرضا فغانی به همراه رضا سخندان و محمد منصوری به عنوان یکی از برترین تیم های داوری این بازی ها قضاوت رده بندی جام را عهده دار بودند. به گواه کارشناسان تیم داوری ایرانی به بهترین شکل از پس قضاوت برآمده و ایران و آسیا را سربلند کرده اند.

علی خسروی، در این باره معتقد است که فغانی استحقاق حضور در فینال مسابقات را داشته و با بداقبالی بازی رده بندی به او واگذار شده است.

این داور پیشکسوت به ندای ایرانیان گفت: پس از سالها بعد از آقای نامدار شاهد حضور یک داور وسط ایرانی در جام جهانی بودیم که واقعا خوش درخشید.

او تاکید کرد: در گذشته هم ما کاندیداهایی برای حضور در چنین تورنمنت هایی داشتیم. حضور در این رقابت ها استانداردهای زیادی دارد که داوران وسط ما در گذشته در مسابقات جهانی نتوانستند آن استانداردها را اخذ کنند. فغانی هر چه فینال بود سوت زده بود. از ملت‌های آسیا و جام باشگاه های جهان گرفته تا المپیک و از این نظر در جایگاه خوبی قرار دارد.

این کارشناس داوری با تمجید از عملکرد فغانی اظهار کرد: فعلا بین فغانی و داوران دیگر ما ده سال فاصله است که باید این فاصله جبران شود .

خسروی ادامه داد: باید ارتباط با کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته داوران داشته باشیم. ما باید یک نفر در کمیته داوران فیفا یا آسیا داشته باشیم. الان ما باید درخواست های خود را بدهیم. باید نگاهمان به داوری عوض شود. نه فقط در فوتبال بلکه در همه رشته های ورزشی.

این داور پیشکسوت با اشاره به لزوم بها دادن به بحث داوری خاطرنشان کرد: کشور های آسیایی بیکار ننشسته اند و مطمئنا به زودی داورهای خوبی رونمایی می شود.باید کاری کنیم تا حداقل دو سه داور دیگر در سطح فغانی به مسابقات جهانی معرفی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بین فغانی و داوران دیگر ما ده سال فاصله است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..