تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




1000 دانشجوی البرزی در قالب 30 گروه جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم آغاز کردند

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با «بسیج» ؛

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز گفت : ۳۰ گروه جهادی در قالب ۱۳ قرارگاه در روستا‌های محروم استان البرز، شهرستان ملارد و مناطق زلزله زده کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهنام نظری، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج ، در خصوص اردوهای جهادی این استان گفت: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های استان البرز برای برگزاری این اردو‌ها به صورت قرارگاهی اعلام آمادگی کردند و قرار است هر چند گروه دانشگاهی در قالب یک قرارگاه در مناطق مختلف به فعالیت بپردازند.

 ۳۰ گروه جهادی فعالیت خود را در استان البرز آغاز کردند

نظری ادامه داد: ۸ نقطه از مناطق محروم استان البرز شناسایی شده که قرار است تعدادی از گروه‌ها از آن مناطق فعالیت کنند و ۲ نقطه از شهرستان نیز مورد شناسایی قرار گرفته است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز افزود: ۳۰ گروه جهادی در قالب ۱۳ قرارگاه تشکیل شده که ۸ قرارگاه در روستا‌های محروم استان البرز، ۲ قرارگاه در مناطق محروم شهرستان ملارد و ۳ قرارگاه در مناطق زلزله زده کرمانشاه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی بیان داشت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، عمرانی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی و کشاورزی از جمله فعالیت‌هایی خواهد بود که توسط گروه‌های جهادی استان البرز برگزار خواهد شد.

نظری با بیان اینکه برای برگزاری این کلاس‌ها از اساتید دانشگاه بره گیری شده است، تصریح کرد: تاکنون ۱۵ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان البرز جهت شرکت در اردو‌های جهادی دعوت شده‌اند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز گفت: کمک به بازسازی منازل هموطنان زلزله‌زده برنامه اصلی گروه‌های جهادی مستقر در استان کرمانشاه است و گروه‌های مستقر در مناطق و روستا‌های محروم استان البرز به ساخت خانه محروم، مرمت و نقاشی مدارس روستایی، ساخت عسالخانه، مرمت و تعمیرات مسجد و حسینیه‌ها اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه از ۱۹ تیرماه ۲ تا از قرارگاه‌ها فعالیت خود را ملارد و کرمانشاه آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: ۶۰۰ دانشجوی خانم و ۴۰۰ دانشجوی آقا جهت شرکت در اردو‌های جهادی ثبت نام و اعلام آمادگی کرده‌اند.

نظری ادامه داد: روسای دانشگاه‌های استان البرز برای برپایی این اردو‌ها همکاری بسیار خوبی نسبت سال‌های گذشته داشته و گروه‌های جهادی را حمایت می‌کنند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان البرز خاطرنشان کرد: زمان پایان اردو‌ها آخر شهریور خواهد بود و تا آن زمان برنامه‌های متعددی اجرا خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «1000 دانشجوی البرزی در قالب 30 گروه جهادی فعالیت خود را در مناطق محروم آغاز کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..